View Full Version : V: Olympus 1Gb XD muistikortti <-> 512 XD korttiin
Eli vaihdetaan uusi käyttämätön 1GB olympus XD muistikortti pienenmpään 512mt XD korttiin. Ei käynytkään omaan kameraan kun limitti on toi 512. Mika / 0505114767
Missäs kamerassa tuollainen limitti on? Mulla on tuo mju700 malli, ja siinä on tällä hetkellä 512 kortti kiinni.. Toki voin isompaan vaihtaakin..
-Tein itse ja YRITIN säästää-
quote:
Missäs kamerassa tuollainen limitti on? Mulla on tuo mju700 malli, ja siinä on tällä hetkellä 512 kortti kiinni.. Toki voin isompaan vaihtaakin..
C-750 ultrazoom.
No vaihdellaankos si?
Joo kyllä vaihto kiinnostaa. Ex-Inkkarillakin olis yks kortti ja sen kanssa ollaan jo oltu jutuissa. Ongelma on vaan että pitäs päästä kokeilemaan että kortit toimii päikseen. Itse asun Lahdessa. Vaihdon voisi suorittaa myös esim. pälkäneen foffi kisassa tai montenegron kisassa.
Mä voisin kans vaihtaa (Olympus M 512Mb, ostettu olikohan viime marraskuussa).
-MaTTi-nyybi
Note! This message was posted anonymously!
Vaihdan kortin sen kanssa joka ekana ehtii tuomaan. Haluan siis kokeilla sitä 512 xd omassa kamerassa ekana.
Melkeen unohtunut tämäkin. Otan kortin pälkäneelle foffi kisaan mukaan jos joku vaikka haluaa vaihtaa.
Kortti matkassa Luumäellä montenegro kisassa joten mahd. vaihtaja tulee vaan nykimään hihasta.