View Full Version : M:oi
Kovakalu69
04.08.2006, 11:41
http://www.petrisimolin.com/smiley/moon3.gif
Edited by - Kovakalu69 on 03/04/2007 13:16:10
otsikko on ainakin oikein ;)
-Team rattopojat-
ahdin määrää tahdin ja neliveto suunnan...
Traveler
06.08.2006, 20:33
Vähänluulin että olisi ollut tuo askolassa/nettiveneessä oleva 5m omatekemä alumiinivene projekti,moottorina omc V8 sisäkone...
Aina löytyy jostain eskimo selittämään nigerialaiselle miten lämmönkanssa pärjää.
Pirates of Tuusulanmeri #2
Ompa kummallinen vene, jos tuossa nopeudessa pelottaa. Mun jenkkivene kulkee
vähän yli 40 solmua ja tehoja pitäisi saada lisää, kun ei yhtään pelota.
Just do it!
quote:Ompa kummallinen vene, jos tuossa nopeudessa pelottaa. Mun jenkkivene kulkee
vähän yli 40 solmua ja tehoja pitäisi saada lisää, kun ei yhtään pelota.
Kyseisen "tuulilasiveneen" ja "aivan-sama-minkä-jenkkiveneen" vertaaminen keskenään on melkoisen turhaa.
Kyseisen "nuoliveneen" teho/paino 75hv/140kg = 0,535hv/kg ja pienen jenkkiveneen n. 130hv/1000kg = 0,13hv/kg. Hieman eri luokassa painitaan.
Jonkinmoinen vertaus voisi olla, jos ajaisi vaikka Suzuki PV:llä tai Kawa 600:lla 250km/h. Kummassa kyydissä uskaltaisit olla?
Suzuki Samurai -91
hpotteri
29.08.2006, 18:09
mitäs jos verrataan pientä jenkkiä missä on 572bbc+arneson pintavetari..
painosuhde sama.. toki kiihtyvyydessä iso vene usein jää kakkoseks, mutta sivuttais voimia isolla veneellä saa enemmän kun kevyellä "mäkärällä"
kyllä jenkin lennättäminen mainingissa tuottaa ainakin mulle enemmän adrenaliinia kun tiristellä jollain jollalla.. rantamatalikossa..
hieno vene kuitenkin myynnissä oleva.
My Toyota is F*k*ng Sh*t
Kiinnostaisko keskeneräinen projekti jollekkin?
Argo cat 15 + Yamaha 200.
Sälää mukaan on paljon.
Terv Rane 0400-448851
Note! This message was posted anonymously!
Minkäs hintanen argo projekti olis? Kuinka paljon laittoa? Infoa lisää ja kuvia kiitos osoitteeseen marko.laulainen@gmail.com