jpl
29.07.2006, 17:19
Elikkä VAG-konsernin helmi myynnissä.
Auto on ollut perheessä kohta 10 vuotta. Poistettu vuonna 2000 rekisteristä, uudelleen rekisteröity 10/2004.
Tänä aikana auto on hitsattu, hiekkapuhallettu ja maalattu. Taatusti ei ruosteessa.
Mittarissa 310 tkm, todellisia saataa olla enemmän.
Ja moottorina siis volkkarin ikiliikkuja 1,6 diesel ilman turboa 4-vaihteisella laatikolla. Lähtee kuin purkka tukasta, mutta vauhtiin päästyään kolkottelee mennä yli 1000 km tankillisella. Moottori hyvässä vedossa, ei juuri syö öljyä eikä savuta. Kulutus noin 5 l/100 km.
Erittäin hyvät kesä- ja talvirenkaat, vetokoukku, lohkolämmitin sisäpistokkeella, kattoluukku (ei vuoda) ja jonkinsorttin soitin.
Katsastettu 15.10.2005. Pitäisi mennä heittämällä seuraavastakin läpi.
Muutama kuva
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/jpl-Audi1.jpg
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/jpl-Audi2.jpg
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/jpl-Audi3.jpg
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/jpl-Audi4.jpg
Auto on käyttöönotettu 09/1981, joten sen saa kohta museorekisteriin. Mitään "omia patentteja" ei ole tehty, vaan auto on alkuperäisessä kunnossa.
Tunnetut viat:
-kuskin ovea ei saa lukkoon avaimella
-kello ei toimi
-lämmityslaitteen puhaltimen laakeri vinkuu toisinaan
Auto on Halikossa, Salon kupeessa 1-tien varrella.
Emantä on siinämäärin ihastunut LäJään, että tämä vanha käyttöpeli on jäämässä tarpeettomaksi. Vara-autona tuon voisi pitää muuten, mutta dieselveron takia ei kannata.
Jos joku tuntee vastustamatonta himoa kyseistä laitetta kohtaan, niin tarjouksia kehiin. Emäntä pidättää oikeuden hylätä tarjoukset.
jukka@laurila.net
050-3615923
HJ61 -90 & LJ70 -89
Edited by - jpl on 16/10/2006 12:43:58
Auto on ollut perheessä kohta 10 vuotta. Poistettu vuonna 2000 rekisteristä, uudelleen rekisteröity 10/2004.
Tänä aikana auto on hitsattu, hiekkapuhallettu ja maalattu. Taatusti ei ruosteessa.
Mittarissa 310 tkm, todellisia saataa olla enemmän.
Ja moottorina siis volkkarin ikiliikkuja 1,6 diesel ilman turboa 4-vaihteisella laatikolla. Lähtee kuin purkka tukasta, mutta vauhtiin päästyään kolkottelee mennä yli 1000 km tankillisella. Moottori hyvässä vedossa, ei juuri syö öljyä eikä savuta. Kulutus noin 5 l/100 km.
Erittäin hyvät kesä- ja talvirenkaat, vetokoukku, lohkolämmitin sisäpistokkeella, kattoluukku (ei vuoda) ja jonkinsorttin soitin.
Katsastettu 15.10.2005. Pitäisi mennä heittämällä seuraavastakin läpi.
Muutama kuva
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/jpl-Audi1.jpg
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/jpl-Audi2.jpg
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/jpl-Audi3.jpg
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/jpl-Audi4.jpg
Auto on käyttöönotettu 09/1981, joten sen saa kohta museorekisteriin. Mitään "omia patentteja" ei ole tehty, vaan auto on alkuperäisessä kunnossa.
Tunnetut viat:
-kuskin ovea ei saa lukkoon avaimella
-kello ei toimi
-lämmityslaitteen puhaltimen laakeri vinkuu toisinaan
Auto on Halikossa, Salon kupeessa 1-tien varrella.
Emantä on siinämäärin ihastunut LäJään, että tämä vanha käyttöpeli on jäämässä tarpeettomaksi. Vara-autona tuon voisi pitää muuten, mutta dieselveron takia ei kannata.
Jos joku tuntee vastustamatonta himoa kyseistä laitetta kohtaan, niin tarjouksia kehiin. Emäntä pidättää oikeuden hylätä tarjoukset.
jukka@laurila.net
050-3615923
HJ61 -90 & LJ70 -89
Edited by - jpl on 16/10/2006 12:43:58