14.06.2006, 20:52
elikkäs 90 vuotinen turboton tiisseli pajero taitaa koko loman viedä... olis vähä laiteltavaa että pärjäis taas seuraaviin lomiin...
tarkotuksena olisi koko rotisko laittaa osiin ja puhaltaa ja maalata ja samalla fiksailla kaikkea
ja sitten vikoihin
-jarrut kateissa, luultavasti pääsylkkävika mutta onkohan jotai muutaki jota kannattas tutkailla/huoltaa/vaihtaa?
-kunnolla jossain jumissa ollessa (renkailla kunnon pito) kun yrittää sutia nii ei jaksa ja joku paikka pitää sellasta pauketta? antaako joku läpi? ja kiihdyttäessä kun vaihtaa isommalle ja nostaa kytkimen niin jostai takaa kuuluu sellane kilahdus, oiskohan kardaanista, pitäskö vaihtaa vai selviääkö voitelulla tai kikkailulla?
-koneesta kusee jostai öljyä, nopeilla silmäyksillä vuotokohtaa ei huomaa, ei vuoda tiputtamalla mutta kuitenki koneen kuskin puoleinen kylki on ihan öljyssä, onkohan jotai sellasta heikkoa kohtaaa joka kannattaisi tarkastaa?
-ja muutenki koneesta loppuu veto melkein kokonaan 3000 rpm jälkee, eihän dieselit kovin kierroskoneita olekkaa mutta silti
-ja sitten kun rungon hiekkapuhaltaa niin kannattaisiko se massata vaiko maalata vaiko molempia? ja millä maaleilla?
oli aika paljon kysyttävää anonyybiks mutta en ole saanut rekisteröityä tänne, ja ei searchikaa sillo taida toimia...
mutta kiitokset etukäteen jos joku viitsii vastailla
Note! This message was posted anonymously!
tarkotuksena olisi koko rotisko laittaa osiin ja puhaltaa ja maalata ja samalla fiksailla kaikkea
ja sitten vikoihin
-jarrut kateissa, luultavasti pääsylkkävika mutta onkohan jotai muutaki jota kannattas tutkailla/huoltaa/vaihtaa?
-kunnolla jossain jumissa ollessa (renkailla kunnon pito) kun yrittää sutia nii ei jaksa ja joku paikka pitää sellasta pauketta? antaako joku läpi? ja kiihdyttäessä kun vaihtaa isommalle ja nostaa kytkimen niin jostai takaa kuuluu sellane kilahdus, oiskohan kardaanista, pitäskö vaihtaa vai selviääkö voitelulla tai kikkailulla?
-koneesta kusee jostai öljyä, nopeilla silmäyksillä vuotokohtaa ei huomaa, ei vuoda tiputtamalla mutta kuitenki koneen kuskin puoleinen kylki on ihan öljyssä, onkohan jotai sellasta heikkoa kohtaaa joka kannattaisi tarkastaa?
-ja muutenki koneesta loppuu veto melkein kokonaan 3000 rpm jälkee, eihän dieselit kovin kierroskoneita olekkaa mutta silti
-ja sitten kun rungon hiekkapuhaltaa niin kannattaisiko se massata vaiko maalata vaiko molempia? ja millä maaleilla?
oli aika paljon kysyttävää anonyybiks mutta en ole saanut rekisteröityä tänne, ja ei searchikaa sillo taida toimia...
mutta kiitokset etukäteen jos joku viitsii vastailla
Note! This message was posted anonymously!