Jare
12.06.2006, 19:51
Nonniii.
Nyt olis virallinen ilmoittautumisaika loppunut 2006 vuoden Euro Trialiin (offi harrastajien "EM-skabat", joihin odotetaan noin 100-150 autokuntaa saapuvan!!!!!!) ja muutama paikka jäi avoimeksi, jotta saataisiin Suomestakin täysi joukkue kisoihin.
Eli jokaisesta maasta saa edustaa 4 autokuntaa / kilpailuluokka. Joukkueessa kilpailevien pitää olla 75% edustamastaan maasta (eli jos 4:stä autosta kolme on vaikka Puolasta, niin neljäs voi olla vaikka Suomalainen tai Saksalainen tai Espanjalainen.....). Kilpailijat Suomesta on valittu pääosin edellisen vuoden/edellisien vuosien saavutusten pohjalta.
Kaikki muut luokat saatiin siis Suomesta täyteen, paitsi Original. Eli nyt olis 3 autokunnalle mahdollisuus osallistua kilpailuun ja edustaa Suomea Euro Trial kisoissa Polvijärvellä 28-30.7.2006
Innokkaat Original kilpailijat siis HETI ilmoittautumaan mulle.
Jos löytyy muita, jotka ovat innokkaita osallistumaan Euro Trial kilpailuun jonkin muun maan lipun alla ottakaa myös yhteyttä, sillä monen maan joukkueissa on "tyhjiä" paikkoja ja ne täytetään tietysti Suomalaisilla Trial kuskeilla, mikäli heitä löytyy.
Suomen joukkue tällä hetkellä (vain kuskien nimet, ku olen laiska kirjoittaan):
Original:
Tomi Malja
-
-
-
Standard:
Juvonen Kai
Halonen Kimmo
Kirsiaho Reima
Hanhikoski Marko
Modified:
Bartholdi Markku
Pylkkö Pekka
Aromäki Markku
Eklund Timo
Pro-Modified:
Niinimäki Miika
Vitikainen Tuomas
Sinisalo Tarmo
Marjoniemi Janne
Prototype:
Suominen Samuli
Salonen Jare
Juntto Ari-Pekka
Hakala Esa
+ "Wild Card" valittu: Luukkanen Seppo / prototype
Tällä hetkellä mukaan haluaa myös (listaa päivitän, jos ja kun innokkaita ilmoittautuu):
Mika Haavisto / Pro-Modified
Jyri Pesonen / Pro-Modified
Kari Hiito / Prototype
Eli kuka haluaa lähteä mukaan Euro Trialiin??? Ilmoittautukaa mulle NOPEEEEESTI!!!!!!!
T: Suomen joukkueen "Team-leader": jare.salonen@veho.fi tai p. 040-5272785
<center>---------------------------------------
www.formula-offroad.fi
</center>
Edited by - Jare on 13/06/2006 19:15:56
Nyt olis virallinen ilmoittautumisaika loppunut 2006 vuoden Euro Trialiin (offi harrastajien "EM-skabat", joihin odotetaan noin 100-150 autokuntaa saapuvan!!!!!!) ja muutama paikka jäi avoimeksi, jotta saataisiin Suomestakin täysi joukkue kisoihin.
Eli jokaisesta maasta saa edustaa 4 autokuntaa / kilpailuluokka. Joukkueessa kilpailevien pitää olla 75% edustamastaan maasta (eli jos 4:stä autosta kolme on vaikka Puolasta, niin neljäs voi olla vaikka Suomalainen tai Saksalainen tai Espanjalainen.....). Kilpailijat Suomesta on valittu pääosin edellisen vuoden/edellisien vuosien saavutusten pohjalta.
Kaikki muut luokat saatiin siis Suomesta täyteen, paitsi Original. Eli nyt olis 3 autokunnalle mahdollisuus osallistua kilpailuun ja edustaa Suomea Euro Trial kisoissa Polvijärvellä 28-30.7.2006
Innokkaat Original kilpailijat siis HETI ilmoittautumaan mulle.
Jos löytyy muita, jotka ovat innokkaita osallistumaan Euro Trial kilpailuun jonkin muun maan lipun alla ottakaa myös yhteyttä, sillä monen maan joukkueissa on "tyhjiä" paikkoja ja ne täytetään tietysti Suomalaisilla Trial kuskeilla, mikäli heitä löytyy.
Suomen joukkue tällä hetkellä (vain kuskien nimet, ku olen laiska kirjoittaan):
Original:
Tomi Malja
-
-
-
Standard:
Juvonen Kai
Halonen Kimmo
Kirsiaho Reima
Hanhikoski Marko
Modified:
Bartholdi Markku
Pylkkö Pekka
Aromäki Markku
Eklund Timo
Pro-Modified:
Niinimäki Miika
Vitikainen Tuomas
Sinisalo Tarmo
Marjoniemi Janne
Prototype:
Suominen Samuli
Salonen Jare
Juntto Ari-Pekka
Hakala Esa
+ "Wild Card" valittu: Luukkanen Seppo / prototype
Tällä hetkellä mukaan haluaa myös (listaa päivitän, jos ja kun innokkaita ilmoittautuu):
Mika Haavisto / Pro-Modified
Jyri Pesonen / Pro-Modified
Kari Hiito / Prototype
Eli kuka haluaa lähteä mukaan Euro Trialiin??? Ilmoittautukaa mulle NOPEEEEESTI!!!!!!!
T: Suomen joukkueen "Team-leader": jare.salonen@veho.fi tai p. 040-5272785
<center>---------------------------------------
www.formula-offroad.fi
</center>
Edited by - Jare on 13/06/2006 19:15:56