PDA

View Full Version : Pajeroon SOA?


Vikke
04.06.2006, 10:09
Onko kukaan tehnyt/kokeillut siis taka aksulalle? onko mitään vastaavaa hyötyä? saako keulaa hilattua tarpeeksi paljo ylös? mites ootte toteuttanu pajessa alustan korotusta, onko kukaan alkanu laskeen etuperää alaspäin(vetareiden kulmien vuoksi)?

-Vikke

"Ei ole sellaista teknistä ongelmaa jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaise."

A-P
04.06.2006, 10:13
Katteleppa Luppakorvan juttuja.
Hällä on SOA takana, ja hiukka muutakin.

A-P
Kotimainen diesel on jees!!!
Kuvia: http://aph.1g.fi/kuvat/

Vikke
04.06.2006, 10:16
yritin searchilla ettiä juttuja mut en löytänyt aiheesta mitään.

"Ei ole sellaista teknistä ongelmaa jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaise."

A-P
04.06.2006, 10:29
Tuosta ylhäältä petrisimolin.com-lätykän ja search-lokeron välistä pudotusvalikosta memberlist, ja sieltä L-kohdasta Luppakorva, sieltä pitäs jotain löytyä.
Samassa valikossa on myös se tehokkaampi search, jos et ole jo hoksannut.

A-P
Kotimainen diesel on jees!!!
Kuvia: http://aph.1g.fi/kuvat/

luppakorva
06.06.2006, 10:25
Joku tarpeeksi vahva traktion bar kannattaa tehdä heti, ettei mene lehtijouset mutkalle.
Minä laitoin uudet lehtipakat ja jätin kaksi lyhitä lehteä pois, jäi siten aika sopivalle korkeudelle. Pätkäpajerossa takakardaadin kulma rajoittaa perän nostoa aika äkkiä. Niin ja kardaani kannattaa jatkaa noin 3-5 senttiä. Menee muuten todennäköisesti poorit yokesta sileeks jossain vaiheessa.

454SS
13.07.2006, 21:02
quote:
Joku tarpeeksi vahva traktion bar kannattaa tehdä heti, ettei mene lehtijouset mutkalle.
Minä laitoin uudet lehtipakat ja jätin kaksi lyhitä lehteä pois, jäi siten aika sopivalle korkeudelle. Pätkäpajerossa takakardaadin kulma rajoittaa perän nostoa aika äkkiä. Niin ja kardaani kannattaa jatkaa noin 3-5 senttiä. Menee muuten todennäköisesti poorit yokesta sileeks jossain vaiheessa.




Oisko sulla kuvia tosta taka-akseli muutoksesta? Ootko tehny uuden pitemmän putken kardaaniin, vai miten jatkoit? Ei menny boorit, mutta hajos jakolaatikosta laakerointi. Sitten kun sai laatikon vaihdettua niin katkesi heti takaiskari, onkohan Pajero sittenkään maastokäyttöön sopiva...

azizp
23.07.2006, 13:38
EI Pajero ei ole maastokäyttöön soveltuva! Mutta tuli sellaiseen joskus sekaannuttua! tein taka akselille SOA:n ja sorvasin alumiinista 30mm. laipan kartaanin jatkeeks. keulan pulttasin niin ylös kuin nousi ja nylonista korin ja rungon väliin kampetta että korin sai suoraan!

MOTTO:Pierua joka askeleella