Kirjaudu sisään

View Full Version : Patrollin alakerta. Käypi


swamber
05.05.2006, 15:13
Tietääkö kukkaan onko patrollin 3.3 diisselikonneisa sama alakerta jos unohettaan männät pois. Itellä meni eilen kampiakseli poikki sd33t konneesta ja pitäs rueta kahteleen alakertaa ja samalla vaihetaan garretin 2556v ropeli reikään. Tuo 2056v garretti jää ylimääräseksi jos jotaki kiinnostaa.



Edited by - swamber on 13/05/2006 19:45:15

Edited by - swamber on 19/06/2006 00:03:54

05.05.2006, 19:19
käsittääkseni erot löytyy (kansi,imusarja,pakosarja,pumppu) kansikin käsittääkseni vaihtokelpoisia keskenään eli alakerta ois sama

Note! This message was posted anonymously!

arsenix
05.05.2006, 20:32
Pitää kahtella tosa nissanin varaosalistasta, mutta muistelisin että o samat.
Mitäs sää sen kampuran sait poikki?

--
"I know its a jeep thing.... thats why I drive a nissan."

Välihin on aivan virkistävää hairahtua tuntemattomille poluulle!

boozer
05.05.2006, 20:42
se on antanu liikaa happee vääräs paikas
mut luulisis et se alakerta on sama sekä turbos
et ilman vaan on männil muutettu "paineita"
vaparissa 21.6:1 ja turbossa 19.9:1
ehkä en tiiä!!

NHOffroadTeam
06.05.2006, 17:44
nissanin varaosa ohjelman mukaan samoja osia on(sd33 ja sd33t):
- kampiakseli
- kiertokanget
- kiertokangen + kampiakselin laakerit
- männänrenkaat

swamber
06.05.2006, 21:08
No nii, nyt on taas varaosia kaksin kappalein. Torstaina romu-ukko haki edellisen varaosa-auton ja seki oli hopia ja tummilla lasseilla. Oishan se ollu siistii ku ois kolome samanlaista romua seisonu pihalla.
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/swamber-2xpatrol.JPG

Olikohan tuo valtava peräkärry liikaa patikalle
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/swamber-100_0004.JPG

06.05.2006, 21:14
myy nuo astin laudat mulle t petri.s

Note! This message was posted anonymously!

swamber
06.05.2006, 21:26
Joo, palijo muutaki tullee myyntiin mutta laitan ne sitte tuonne myyntipuolelle. Numeron löyät tuolta topikeista.

VonLeka
07.05.2006, 14:40
moi, mua kiinnostaa turbo, astinlaudat
ja takasivu lasit (jos ovat yhtä palaa, ei aukeeva malli)

onko sulla missä päin nuo kamat, jos vaikka hakisin koko korin?

pistä mailia: margoth118@hotmail.com



Heavy Fucking Metal

Edited by - VonLeka on 07/05/2006 15:41:30

swamber
13.05.2006, 20:11
Tommosia silminnähtäviä eroja. Kytkin 40mm isompi ja vauhtipyörä ehkä n.1\3 painavampi. Oli nuo tievosa ennestäänki mutta kuvat on kivoja.

http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/swamber-Kytkin.JPG

Sitte tuli kuume hourusa mieleen että jos laittas vakion alakerran, turbon vauhtipyörä ja kansi, hj60:n pumppu dumpin kera ja tuo garretin 2556v ruokkiin ilimaa. Nuilla ns. vakiopumpuilla sais alaväännöt pyssyy tallesa eli ei tarvis kivikosa pittää kaasujalakaa niin herkällä. Noh kasataan nyt kuiteski ensin omalla pumpulla ja suunnitellaan sitä pumpun vaihtua tai sitte isommat tapit ommaan pumppuun.

http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/swamber-turbot.JPG

Ei oo pakosarja tainnu päästä karstottuu väristä päätellen, tosin ei oo ollu tuosa konneesa paikollaan. Samalla tuli kokkeiltua että turbon pakosarja ja vaparin imusarja ei sovi yhtäaikaa paikolleen mutta saahan tuo läppäkotelon sovitettua turbon imusarjaan jos tarvii.

http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/swamber-turbo%20pakosarja.JPG

14.05.2006, 03:43
Todella mielenkiintoista! 10+
kerrotko tuosta coolerista enemmän, oot jonkin flektin asentanu siihen? mistä/miten/kuinka/miksi yms. ?

Note! This message was posted anonymously!

swamber
18.06.2006, 23:01
Laitetaan nyt vielä tarinan lopetus. Jakopään rattaat oli eri hammastuksella, vaihon hammasrattaan ennakonsäätölimppuun ku turbosa ja vaparisa luultavasti eri ennakot. Tyhjäkäynnille tuli huomattavasti lissää vääntyä, ei oo ihan varmaksi keksitty että miksi.
Garretin 2556v ropeli on paikallaan ja sitä ohjataan painekellolla ja alipainekellolla. Säätyä kokkeiltiin tarkkuuspaineilma säätimelläkin heti monella eri tavalla mutta aina ilmeni turhan isoa humppausta ahtopaineisa. Pistin pikku suoralli filmin pätkän 3torniin, alta kilon ahdot käytösä tuosa mutta nyt ollaan jo toiseella kilolla:). Ollaan yritetty harrastaa suohiippailuaki mutta täälä päin suot vaatii suohilipasua. Ois otettu parempiakin filimejä mutta halituksella oli taas näppisä pelisä.
Ja kuva niistä hammasrattaista.
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/swamber-100_0048.JPG

pjtk
19.06.2006, 09:40
quote:
Pistin pikku suoralli filmin pätkän 3torniin, alta kilon ahdot käytösä tuosa mutta nyt ollaan jo toiseella kilolla:). Ollaan yritetty harrastaa suohiippailuaki mutta täälä päin suot vaatii suohilipasua. Ois otettu parempiakin filimejä mutta halituksella oli taas näppisä pelisä.

Juu kyllä Patukassa näyttäs vetoo ja vääntöö olevan mukavasti.