tonnisata
30.04.2006, 09:38
Omasta autosta "koeajettu" ja itse hajotettu kone. Jakohinhasta siis hampaat katosi - sinällään ei katkennut , mutta lopputulos sama.
Kilometrejä n 40 tkm takana ainoastaan , jakohinhna loysällä ja vaurio.
Seissyt n vuoden tallissa. Saisältää imu/pakosarjat ja turbon,vauhtipyörän,öpohjan , ruiskupumpun,tavanomaiset moottorin osat tietenkin.
Jakopää avattu, muutoin ei purettu. Luultavasti joku venttiili/nostaja rikki, 5 vaihteella n 60 vaihdissa kupungissa hajonnut.
Ei lämpö tms ongelmia ennen vauriota, kansi siis ehjä. nettohinta 750 e . Vähän käsityötä venttiiliensuhteen ja ajoon ! Toyota 2-LT 2 Tyyppimerkintä.
Toinen , lähes samanmoinen kone, jossa kiehumisvaurio , ei myöskään avattu. Samat osat mukaan kuin edellisessä .
Myydän tilaaviemästä , ja hintakin on sama. Itse saa valita !!!
joopajoo
Ja sitten vielä ompi 90 vuoden todllahyväkuntoinen vapaastihönkivä 2.4 2l kone, ns uudempimallinen siis , mustalla peltisellä venttiilikopalla. Takapotku VW Tarosta , 220 tkm mennyt. Pumpussa kiekkamittarin anturi on, jos sillämerkitystä. Tämä nyt 550 e netto.
Lisäksi löytyy nurkasta 2.4 D 91 , Käy, mutta kävi huonosti (kesälaatu dsl polttoaine talvella - 22 ast kun koitin käyntiin- voi johtua siitä pelkästään) Hiluxista, aj n 300 tkm . "sikasäkissä" projektikoneeksi. Akseli ja alakerta ainakin ehjäävarmasti. Kansikin luultavasti ok . H 340 e netto.
Vielä pahasti kiehunut 2.4 d kone 90 vm , kokonainen , venttiilikoppaa avasin, on varmaankin venttiileitä juminut, ja sitten nostimia hajallaan nokan alla , eli ei pyöri , kansi jumittaa. Alakerta ei ole jumissa kumminkaan ! Akseli ym ehjää siellä. Sis ryiskupumpun ym 10 mm nestepäällä , Kansi luultavasti halki pahan kiehumisen seuraulksena , alakerta elvytettävissä . H. 250 e netto .
Edited by - tonnisata on 30/04/2006 12:05:42
Edited by - tonnisata on 30/04/2006 12:07:07
Kilometrejä n 40 tkm takana ainoastaan , jakohinhna loysällä ja vaurio.
Seissyt n vuoden tallissa. Saisältää imu/pakosarjat ja turbon,vauhtipyörän,öpohjan , ruiskupumpun,tavanomaiset moottorin osat tietenkin.
Jakopää avattu, muutoin ei purettu. Luultavasti joku venttiili/nostaja rikki, 5 vaihteella n 60 vaihdissa kupungissa hajonnut.
Ei lämpö tms ongelmia ennen vauriota, kansi siis ehjä. nettohinta 750 e . Vähän käsityötä venttiiliensuhteen ja ajoon ! Toyota 2-LT 2 Tyyppimerkintä.
Toinen , lähes samanmoinen kone, jossa kiehumisvaurio , ei myöskään avattu. Samat osat mukaan kuin edellisessä .
Myydän tilaaviemästä , ja hintakin on sama. Itse saa valita !!!
joopajoo
Ja sitten vielä ompi 90 vuoden todllahyväkuntoinen vapaastihönkivä 2.4 2l kone, ns uudempimallinen siis , mustalla peltisellä venttiilikopalla. Takapotku VW Tarosta , 220 tkm mennyt. Pumpussa kiekkamittarin anturi on, jos sillämerkitystä. Tämä nyt 550 e netto.
Lisäksi löytyy nurkasta 2.4 D 91 , Käy, mutta kävi huonosti (kesälaatu dsl polttoaine talvella - 22 ast kun koitin käyntiin- voi johtua siitä pelkästään) Hiluxista, aj n 300 tkm . "sikasäkissä" projektikoneeksi. Akseli ja alakerta ainakin ehjäävarmasti. Kansikin luultavasti ok . H 340 e netto.
Vielä pahasti kiehunut 2.4 d kone 90 vm , kokonainen , venttiilikoppaa avasin, on varmaankin venttiileitä juminut, ja sitten nostimia hajallaan nokan alla , eli ei pyöri , kansi jumittaa. Alakerta ei ole jumissa kumminkaan ! Akseli ym ehjää siellä. Sis ryiskupumpun ym 10 mm nestepäällä , Kansi luultavasti halki pahan kiehumisen seuraulksena , alakerta elvytettävissä . H. 250 e netto .
Edited by - tonnisata on 30/04/2006 12:05:42
Edited by - tonnisata on 30/04/2006 12:07:07