View Full Version : M. turbo schwitzer MYYTY
Viitapiru
29.04.2006, 06:14
http://www.petrisimolin.net/gallery/data/images/Viitapiru-schwitzer.jpg
http://www.petrisimolin.net/gallery/data/images/Viitapiru-schwitzer1.jpg
http://www.petrisimolin.net/gallery/data/images/Viitapiru-schwitzer2.jpg
http://www.petrisimolin.net/gallery/data/images/Viitapiru-schwitzer3.jpg
kuvista ehkä näkeekin että ahdin on jokseekin ajamaton/todella vähän ajettu yksilö, eli lasikuulapuhallettu hiljattain ja laakerit miltei välyksettömät.varaston nurkissa toi on pyörinyt jo jonkun aikaa joten vaatii "pölyjen pyyhkimisen" ennen asennusta.
puheet kuluttajahintojen noususta €u:n tai €uron tms myötä on vain köyhien propagandaa hallituksen/pörssiyhtiöiden mielestä.
Edited by - Viitapiru on 25/08/2006 19:05:12
Edited by - Viitapiru on 25/09/2006 20:54:34
Siipien halkasijat ois hyvä tietää...50€?
Teukka
Viitapiru
29.04.2006, 15:06
huumormiehii edellinen.enivei mistä kohasta noi siivet pitäs sitten mitata?
puheet kuluttajahintojen noususta €u:n tai €uron tms myötä on vain köyhien propagandaa hallituksen/pörssiyhtiöiden mielestä.
Viitapiru
29.04.2006, 18:37
tyyppikilven numerosarjan perusteella tieten selviäisi siipien halkaisia,jos joku palstalla pörräävä turboguru haluaisi muuttaa nuo numerot "selkokielelle" ni pullakaffet olis tienattu het. herätys ja haloo esim BJV-8...
puheet kuluttajahintojen noususta €u:n tai €uron tms myötä on vain köyhien propagandaa hallituksen/pörssiyhtiöiden mielestä.
Imu- ja pakoaukot voi mitata helposti tuon mallistesta ahtimesta ihan vaikka työntömitalla, kyse on siis ko. aukkojen (tai niissä näkyvien siipien) halkaisijoista, ovat suuntaa-antavia ahtimen mitoituksessa ja sopivuuden arvioinnissa.
Viitapiru
30.04.2006, 17:10
teemmet siis yllämainitulla tavalla kun seuraavankerran törmään pajalle.
puheet kuluttajahintojen noususta €u:n tai €uron tms myötä on vain köyhien propagandaa hallituksen/pörssiyhtiöiden mielestä.
Viitapiru
02.05.2006, 14:27
imu/pako-aukko 53/63mm.toivottavasti nuista mitoista on edes jonniilaista hyätyy.
puheet kuluttajahintojen noususta €u:n tai €uron tms myötä on vain köyhien propagandaa hallituksen/pörssiyhtiöiden mielestä.
Viitapiru
18.05.2006, 20:06
yhä saatavana .
Miulta löytys kans samanmittanen Hollsettina, toimi vallan hyvin Patrollissa kunnes turbiini puolelta mutteri pyöri auki.
Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen.
WIRMA (http://offroad.eimihikaa.com)
Montenegros (http://www.montenegrooffroad.com)#10
Viitapiru
19.05.2006, 05:48
quote:
Miulta löytys kans samanmittanen Hollsettina, toimi vallan hyvin Patrollissa kunnes turbiini puolelta mutteri pyöri auki.
Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen.
WIRMA (http://offroad.eimihikaa.com)
Montenegros (http://www.montenegrooffroad.com)#10
minkälaisia ominaisuuksia toi sun kapine tarjosi patrollin pellin alla,minkälaiset paineet ja millä kierroksilla?
Viitapiru
02.07.2006, 17:21
siis myydään.
ja vitut-minen vajaavetosilla ajele!
quote:
minkälaisia ominaisuuksia toi sun kapine tarjosi patrollin pellin alla,minkälaiset paineet ja millä kierroksilla?
Kokemukset rajoittui noin max 20 km matkalle kun mutteri pyöri turbiinin päästä auki ja siivet sorvas koteloa vasten.
Heräs hiton myöhään ja tyhjäkäynnillä ei siivet pyörineet juuri nimeksikään.
Tosin monien vuosien seisominen hyllyssä oli saattanut vaikuttaa toimivuuteen.
Ehkä HJ:n viritysahtimeksi sopisi, eihän tuota sinne kauaa ruuvaisi.
Ja jos ei herää HJ:ssäkaan niin saahan siihen aina pienemmän pakopesän vaihdettua nopeasti.
Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen.
WIRMA (http://offroad.eimihikaa.com)
Montenegros (http://www.montenegrooffroad.com)#10
Viitapiru
18.08.2006, 21:31
pinnalle.