View Full Version : Autoliikkeet
Intiaani_Chief
05.12.2003, 21:47
nyt tulee kehuja eräälle "automyyjällä" tuo minun armas Jeeppi kun on pipi, eli ne norran etulenkit poikki... vaurio oli jo autoa ostaessa, mutta löydettiin vasta nyt ei tuore vaurio sen näkee jo vaurio kohdista. Niin kyselin tietenkin heti että mitäs tehdään, kallis remppa tiedossa... ei kauhiasti kiinnostanut. Kyselin kuluttajansuojasta neuvoa ja sanoivat siellä että kyllä pitäisi kiinnostaa, viikon on autoliike nyt jahkaillut asian kanssa... saa nähdä kuis käy.
Jeep Cherokee Chief 1988 4.0l CommandTrack+np231 automatic.
Kyllä sen täytyy kiinnostaa myyjäliikettä,mikäli ajokki on sulle myyty kunnossa olevana myyntihetkellä.no broblem.ihmetyttää vain myyjäliikkeen suhtautuminen asiaan.
Norran silmät kun ei ihan pienestä napsahda poikki,varmasti olisit itse tiedostanu hetken missä mahd.olis vaurio saattanu sattua,vaatii melkoisen äkkipysähdyksen.Norran silmä't ei mene kuluvien osien piikkiin,ne tosiaan vaatii melkoisen vastuksen särkyäkseen...ei kyl jää huomaamatta...
-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!
Intiaani_Chief
05.12.2003, 23:41
No on ollut tuuria ettei ole käynnyt huonommin kun on autolla kurvaillut, enkä ole onneksi safaroimaan ehtinyt... on hieman ihmetyttänyt tosiaan että miten kummassa ne on poikki mennyt.
No nyt saa vääntää kättä oikein kunnolla, taitaa olla pitkä prosessi, auto vain pitäisi saada nopeasti kuntoon, osat on mutta myyjä jarruttelee...
Sinuna ehdottaisin kompromissia tyyliin,maksakaa te osat ni sä maksat asennuksen,näin se asia loppupeleissä kuitenkin tulee menemään.Kun on käytetystä ajokista kyse,vastuu yleensä jaetaan epäselvissä tapauksissa kuta kuinkin näin.Saat ajokin kuntoon uusilla osilla,tarvimatta maksaa kuitenkaan ku murto-osa koko bombsista...Ei kuitenkaan mahdoton ajatus etteikö myyjäliike suoriutuis koko kustannuksesta.Vaatii hieman pelimiestä,mut panoksena saattaa olla kuitenkin omakustanne tai kaikki kotiin...
Intiaani_Chief
06.12.2003, 00:07
Ehdotin heti aluksi että kustannukset puoliksi, mutta ei kelvannut... tarjosivat 150 ecua tai ei mitään.... että sitä rataa jatketaan.
Missäpäin tää liike on? Vai onkse edes liike? Jossain pääkaupunkiseudulla?
G500
Intiaani_Chief
06.12.2003, 00:35
Löytyy Tikkurilasta, kehä 3 varrelta... autoareena on firman nimi.
No maanantaina pitäisi nyt kuulemma selvitä, pitää hieman jännitystä yllä kun venytetään ja vanutetaan päätöksentekoa.
Älä anna jutun venyä kovin kauaa, se liike varmaan joutuu kohta lopettamaan/siirtymään pois. Sit jää kyl korjaus/korvaus saamatta.
G500
Ei kai vaan tikkurilassa? Mulla on huonoja kokemuksia eräästä sikäläisestä liikkeestä.
- Miehän sanoin! -
Mites mulla meni ohi toi autoarena!? Mulla ei sama liike, Lähellä kylläkin.
Edited by - Cheaprokee on 09/12/2003 21:43:54
No ny jos on tällaista tietoa ilmassa,täytyy sun painaa päälle tosi kovaa.Selvää on et sillon pelataan aikaa ja mikäli viel on firma vaakalaudalla ni varmaa on et loppusaundeissa heiluu pitkän linjan perijöitä ja jos ehtii kaatua on saatavat korkeimman kärees.Siis syteen tai saveen,nyt on vielä saumaa,pidä vaik muutama pekkaspäivä ja keskity olennaiseen.Mene pirttiin äläkä lähde ennenku on jotain konkreettista sovittu.Mutta esiinny fiksusti ja kuin et tietäis asiasta mitään,tyyliin pitäis kohta vaihtaa vaimollekkin uusi ajopeli,youknow
Intiaani_Chief
08.12.2003, 21:08
Non niin, tänään homma sitten edistyi.... alkuperäinen "tarjous" autoareenalta oli 150 euron osallistuminen remontiin, viikon tahkoamisen ja miettimisen jälkeen tuli sitten uusi ja uljas "tarjous" !!! 150 EUROA rahaa... voi kele !!!
Kiitokset AUTOAREENALLE ja automyyjä Nikkarikoskelle tai mikä lie olikaan herran nimi.
No huomenna soitellan kuluttajasuojaan uudestaan ja kysellään että alkaako paini vai ottaakko tuo 150 pois kun vielä saa......
Joo, pitäis maksaja tietää ennen kuin torstaina ruvetaan vaihtaan KooPee:ltä tulleita pakkoja risojen tilalle!
Iskaritkin on tullu!!
Jeep Wagoneer Limited w/360V8 + TH-400 + Quadra-Trac RULES THE WAY!
Intiaani_Chief
09.12.2003, 17:51
Eiköhän se maksaja ole auton omistaja eli minä....
Päätin että otetaan se 150, ei jaksa alkaa vääntämään, saattaa vielä jäädä rahat saamatta kokonaan. Nyt pitää vielä käydä autoa näyttämässä liikkeessä.