Shuttle
18.04.2006, 19:47
Noniin, soittelin maalareita läpi ja kaikki olivat samaa mieltä että halvimmalla yllättäen pääsee kun tuo osat valmiiksi hiottuna/pellillä.
Ymmärsin ettei hiekkapuhallus kannata (ehkäpä käy rintapellille) - pelti venyy ja paukkuu. Varsinkin kun kyseessä on alumiinia suureksi osaksi.
Iso koppaha on peltiä kuitenkin.
Mitä vaihtoehtoja koneella hiomiselle ja hiekkapuhallukselle on?
Maalinpoistoaineet? Jonkinverran luin nitromorsista, kuinka isolle alalle kuinka paljon riittää? Lähteekö sillä "60-luvun jäänmurtajamaali"?
Vesipuhallukset? vesipesut?
Mitä järkeviä vaihtoehtoja on? Kaikki osat pitäisi käsitellä sisältä ja ulkoa, joten pintaa ja outoja kulmia riittää.
Plussaa on aina mitä vähemmän maalarille jää töitä, joutuu ehkä jokatapauksessa karhentamaan?
Ideoita liittyen tohon maalaukseen, kohta tulee kiire!
Land Rover Series 2A, 1965. SWB station wagon.
FC paloautoprojekti (http://shuttle.daug.net/donna/)
Ymmärsin ettei hiekkapuhallus kannata (ehkäpä käy rintapellille) - pelti venyy ja paukkuu. Varsinkin kun kyseessä on alumiinia suureksi osaksi.
Iso koppaha on peltiä kuitenkin.
Mitä vaihtoehtoja koneella hiomiselle ja hiekkapuhallukselle on?
Maalinpoistoaineet? Jonkinverran luin nitromorsista, kuinka isolle alalle kuinka paljon riittää? Lähteekö sillä "60-luvun jäänmurtajamaali"?
Vesipuhallukset? vesipesut?
Mitä järkeviä vaihtoehtoja on? Kaikki osat pitäisi käsitellä sisältä ja ulkoa, joten pintaa ja outoja kulmia riittää.
Plussaa on aina mitä vähemmän maalarille jää töitä, joutuu ehkä jokatapauksessa karhentamaan?
Ideoita liittyen tohon maalaukseen, kohta tulee kiire!
Land Rover Series 2A, 1965. SWB station wagon.
FC paloautoprojekti (http://shuttle.daug.net/donna/)