View Full Version : mitsupiskin vilkut....
kun sitimaasturilla lähin konttorilta (ajokieltolappu kourassa, savut 6.1) kurvailee ni sytty vasen vilkku palamaan mutta oikeelle toimi normaalisti..... kohta sammutin valot ni sammu vilkku.... ja sama koht uusix!! muutaman kilsanjälkeen ei enää oikeellekkaa toimin, vaan palo kokoaja ku laitto oikeelle vilkun... ilman valoja hätävilkut toimii mutta valotpäällä vasemalle palaa kokoajan vilkku ja oikealle palaa kokoajan ku sille viixestä vilkkuu vääntääpi!! onnex ei sentää vilkut reistaillu katsatuxessa!! onko muilla ollu vastaavaa vikaa? ite meinaan ekax ettii vikaa vetokoukun pistorasiasta! oisko kuitenkii vika valo/vilkku katkasiassa?? tulikohan riittävän epäselvästi...
tehdään suursuomi!
diagnoosisi on todennäkösesti ihan oikea, paskanen ja märkä vetopistorasia teki mulle ihan samoja oireita lavamitsussa.
ei toimi ei.... siis hätävilkut toimii mut ku normi vilkku ei... palaa kokoajan ku laittaa vilkun päälle... ei ollu vika vetopistorasiassa... pitää varmaan vielä kokeex katkoo johot heti rosvoliittimien jälkeen! oisko vika kuitenki siinä vikku ja valo kytkimessä? ku hätävilkut päällä laittaa vilkun oikeelle tai vasemmalle ni rupee vilkuttaa tosinopeesti, mut kuitenki vilkuttaa... ihmettä! onko vilkuille ja hatävilkuille molemille omat releet vai sama molemilla? ja ku valokatkasiasta kiertää valot päälle ni tankin mittari kipuaa ihan ylös vaikka ei tankki täys ookkaa.. semmosenkii huomasin tänää....... suurta ihmettä... aaaaapuva!!!
tehdään suursuomi!
joopa.. jos nyt lähtis taas niit vilkuttimii kattoo.. mikä hitto niit vaivaa??? vasemman parkin sulakkeen ku otti pois ni rupes vilkut toimii, mut ei toiminu ku muutaman kuukauden ja nyt taas ei toimi, ihmettä!!! eli palaa kokoajan ku kääntää viiksestä vilkut päälle!!! missä vika? peräkärrin ku laittaa perään ja johon kiinni ni vilkut toimii... ei vaan ain ajaxas ajaa kärri perässä.. :) ja konttorilla ei varmaa hyväxy kärrii perässä.. eli jos joku tietää sähkövioista jotain ni vois kertoo,kiitos!!!! merkki on väärä,tiedän mut ...
tehdään suursuomi!
Flugfiske
27.12.2006, 20:27
Mulla oli ongelmana johto, joka tuli oikean puolen vilkulta vetokoukun pistorasiaan. Oli eriste hankautunut hävyksiin ja piuhan koskettaessa runkoa jäi vilkku palamaan jatkuvasti.
Kannattaa katsella niitä johtoja, ettei maita ihan mistä sattuu.
<center>__________________________________________________ ____________________</center>
<center>Olen KALAVIEHE!!!</center>
KingCabbi
27.12.2006, 21:44
ehdottaisin että etsit myös maadoitus vikaa? mulla yhdessä autossa oli maadoitus vika ja saman tyylistä vikaa oli.
kyllä mettään menään vaikka pakko ei oliskaan