View Full Version : Pajero kesäaikaan.
luppakorva
31.03.2006, 06:51
Kampperi pois päältä.
http://www.petrisimolin.net/gallery/data/images/luppakorva-kampperi.jpg
Nyt voi leikkiä avojeeppiä tai jotain.
http://www.petrisimolin.net/gallery/data/images/luppakorva-avo1.jpg
http://www.petrisimolin.net/gallery/data/images/luppakorva-avo.jpg
Aika hyväkuntoinen toi rätti alkuperäiseksi.
http://www.petrisimolin.net/gallery/data/images/luppakorva-rattip.jpg
Osaakohan kukaan kertoa, miten toi rätti tulee kiinni tosta etuovien yläpuolelta. Ei oikein avautunu mulle, tai sitten puuttuu jotain osia.
Mulla on joku laittanut sellaset "nepparit" just sen takia ilmeisesti ku on orkkis hilppeet kadonnu. Ne on kuulemma jotain vene "neppareita" sano joku viksu. Miten sulla on toi etupää kiinni, millanen siinä pitäis olla kiinnitys? Mulla on siinäkin nepparit!
Miten muuten pitikö toi lasikuitu koppi kovaa kitinää ja kolinaa? Mulla on rätti kokoajan päällä, silti lämpöä riittää ihan hyvin. Miten sulla onko rätin ikkunat kovettuneet? Mul aivan haperot, pitäis varmaan etsiä jostain joku asian tunteva räätäli kysästä paljonko maksaa jospa ikkunat uusis?
luppakorva
31.03.2006, 08:38
Etureunassa on sellainen jäykähkö lista mikä tynnetään sellaisen pellin väliin mikä on siinä tuulilasin karmissa. Lasikuitu koppi kitisee ja suhisee ihan riittävästi. Luulisin ettei rätti ole ainakaan sen äänekkäämpi. Rätti ja ikkunat on oikeestaan ihan uuden veroiset, ei ole ainakaan edellisellä omistajalla ollu ikinä päällä.
quote:
Miten muuten pitikö toi lasikuitu koppi kovaa kitinää ja kolinaa? Mulla on rätti kokoajan päällä, silti lämpöä riittää ihan hyvin. Miten sulla onko rätin ikkunat kovettuneet? Mul aivan haperot, pitäis varmaan etsiä jostain joku asian tunteva räätäli kysästä paljonko maksaa jospa ikkunat uusis?
Veneiden kuomujen tekijät on vahvoja tuolla osa-alueella, niiltä kandee kysäistä.
-P-
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
"Hullut eivät epäile mielenterveyttään"
-Minä-
Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse.
-Minä-
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
quote:
Uazin pressuun vaihdatin ikkunan Muotopeite Oy:ssä. Eikä maksanut juuri mitään.
Homma onnistuu varmaan kaikissa esim. rekkojen pressuja tekevissä puljuissa.
--Medisiin, sano ryssä kun pullon löysi.--
Joo mulla ei ole mitään listoja siel edes, kadonnu näköjään vuosien saatossa,, no ne nepparit on kyl ihan helppoja ja kestäviä.Pitäis täältä pk, seudult löytää joku mesta ,mistä vois kysästä ton pressunikkunoiden vaihdon. Mahtaiskos joku tietää mahdollisesti moista mestaa?? Ehdotuksia kuunnellaan,,,,
quote:
Joo mulla ei ole mitään listoja siel edes, kadonnu näköjään vuosien saatossa,, no ne nepparit on kyl ihan helppoja ja kestäviä.Pitäis täältä pk, seudult löytää joku mesta ,mistä vois kysästä ton pressunikkunoiden vaihdon. Mahtaiskos joku tietää mahdollisesti moista mestaa?? Ehdotuksia kuunnellaan,,,,
Kysäise www.maritim.fi - he varmaan tietää ketkä korjaa veneen pressuja ellei jopa tee sitä itse.
Note! This message was posted anonymously!
Hmm,,, taitaa olla hyvin tyyris mesta toi maritim? No kysyvä ei tieltä eksy ; ) Minäpä kilautan sinne heti ma ja kysyn tilanteen. Onko mahdollisesti muita hyviä ideoita kellään mielessä?
Olen muuten tuollasen rättikatto bensa-pajeron (monteron) perässä istunut vuonna 1987, kun veljeni laski sillä menemään 150km/h pitkin espanjalaista konetietä. Kyllä siinä pressu lepatti. Olisko ollut tarranauhalla kiinni? Ei enää muista...
Pajatsohan on oikeesti mageen näkönen rättiversiona. Tattarisuolla helsingissä toimi ainakin muutama vuosi sitten firma joka teki pressuja. Teetin siellä lavapressun HiLuxiin ja ei ollu pahan hintainen. Firman nimeä en tietenkään nyt saa päähäni. Tais kuitenkin olla Jarrutiellä vasemmalla puolella Tattariharjuntieltä tultaessa.
-Maastoautossa on jäykkä etuakseli-
Moro Misku laitoin sulle mailia ku mulla on jääny ylimääräiseksi valkoinen hyväkuntoinen rätti ja kiinitys hilippeet ja putken jne. Saa toki muutkin soitella jos on tarvista ko. tavaroille.parhaiten tavoittaa numerosta 045 636 5251