PDA

View Full Version : Pajero 2.5 TD -88

25.03.2006, 20:55
eli kesä tulee ja äSsä liikenteeseen. Tarkoittaa sitä, että Pajero 2.5 TD-88 myydään. Hyväkuntoinen korkea/pitkä met.vihr. Muutoskatsastettu maastopakettiauto, 1+1h. Pieni vero ja vakuutusmaksu. Tästä jollekin hyvä käyttöauto. Uudesta ei ole mulla ollut, mutta olen yrittänyt pitää kunnossa. Se on helppoa. Korjaamolle vaan. Jotain tietty olen itsekin laitellut. Silleen mukava, kun auto ollut kunnossa ja nyt kehtaa luovuttaa uudelle omistajalle. Ja tuskin hän tarvii pankkilainaa ja asuntoaan sitä varten tähän kiinnittää.
Soita niin sovitaan, 050-4355145

Note! This message was posted anonymously!

KIM
27.03.2006, 10:21
kuva, kunto, sijainti, hinta

"On siitä ennenkin menty...kops!!!...meinaan kävellen"

27.03.2006, 13:18
Pitkin poikin Pirkanmaata ja Hämettä kuljetaan. Kunto on hyvä. Pajerolla parempi kun mulla.
Hinta sovitaan kohdalleen, eli kahden kauppa. Soittakaa 050-4355145. Sähköpostiin vois kuva onnistua.

28.03.2006, 18:50
Hups! Pelästyin jo, etteikö muka ollenkaan kelpaa -tämän ikäinen, halpa käyttöauto. Tuore leima ja kaikki kunnossa. Pikkuisen vielä lähemmäs 3k€, niin se on siinä.
Auto sopii moneen käyttöön. Ainoastaan henkilöluku on rajoitettu 1+1 henkeä, mutta mitä olen seurannut tuolla tiellä liikkujia, niin enimmäkseen yksin ajeleevat, näilläkin polttoaineiden hinnoilla. Huomioi tämän auton edullisuus, jos vaikka paljon ajelet.
Nyt sais päiväsaikaankin kiinni. Soita, niin kerron lisää.