PDA

View Full Version : painajainen

kumikana
21.11.2003, 16:31
Nukuin äskön päikkärit, n. 2h.

Heräsin unestani omaan huutoon ja unen jälkeen olin ihan hysteerinen, tärisin ja ulvoin paniikissa.

Unessa elin kahden maailman välillä, normaalin ja maailman johon menin aina jotenkin tietokoneen kautta. Täälä maailmassa kaikki oli ihan normaalisti, mutta toisessa maailmassa olin jonkun suurperheen (n.20 lasta) "elätettävänä". Tää perhe vihas mua. Ne hakkas mua aina välillä ja mun elämä sielä oli ihan hirveetä.

Tämän toisen maailman ihmiset manipuloi mun tietokoneenkäyttöä aina niin että jouduin tähän kamalaan paikkaan. Aina välillä yritin kertoa jollekkin tässä maailmassa kauheasta elämästäni, mutta jos epäonnistuin (mua ei uskottu jne.) sellanen sektori aina pieneni. Kun sektori olisi loppu, joutuisin lopullisesti toiseen, kamalaan maailmaan.

Usein myös yrittäessäni kertoa jollekkin, tapoin tietämättäni jonkun. Luulin tulevani hulluksi. Sitten kerroin kämppikselleni Suville. Suvi uskoi melkein tarinani ja toivonkipinä ulospääsystä heräsi.

Mutta, ollessani tässä maailmassa toisen maailman tyypit tuli hakemaan mua. Olin just parhaan ystäväni, tämän koiran ja Suvin kanssa ulkona. Kaappasin koiran syliini turvaan, mutta katsoessani sitä huomasin sen olevan kylmä, jäykkä ja kuollut. Huusin Suville ja Tiinalle (siis paras ystäväni) että nää on nyt niitä hulluja sieltä toisesta maailmasta, JUOSKAA!!" Yritin juosta lumihangessa kuollut koira sylissäni mutta meidät oli piiritetty.

Sitten nää toisen maailman tyypit manipuloi mun kaveritkin ja ne hyökkäs mun kimppuun rautakanget kädessä. (Mainittakoon vielä että musta oli sielä toisessa maailmassa tullu aika hyvä taistelija kun olin tapellu niiden tyyppien kanssa sielä useaan otteeseen)

Sitten heräsin huutooni. Aivan kamala uni.

Soitin ystävälleni ja hänellä oli oma analyysinsä unesta.

Mikä mua vaivaa? Oonko tulossa hulluksi, vai onko tää ihan "normi"painajainen?
Miten tää pitäs tulkita?

>>ensin tuli kumi, sitten kana ja sitten muna<<

Laskos
21.11.2003, 16:35
Älä hätäile, kumis. Oot vaan surffannut liika PetriSimolin.COM:ssa ja katsellut Matrixin liian monta kertaa. Tuo menee ohi kun vähän vähennät PS.COM:n käyttöä etkä katsele Matrixia vähään aikaan.

Tuota on sattunut meille kaikille, vaikka emme sitä myönnäkään.

- Laskos -

"Voittajat eivät luovuta, luovuttajat eivät voita"
(Juhani Tamminen)

mikk0
21.11.2003, 16:44
Unien tulkintahan on tunnetusti melkoista tietämystä vaativaa ammattilaisen hommaa, siispä olet ihan oikeassa paikassa kysymyksesi kanssa.

Uskoisin että tässä on edustettuna meidän oma ps.com chatti hyvänä maailmana, jossa kaikki on hyvin eikä ole mitään pelättävää. Toinen maailma on sitten oikeamaailma jossa on pahoja asioita eikä kaikkea pysty kontrolloimaan.

Se ettei tästä pahasta maailmasta voi kertoa kuvastaa sitä ettei näitä kahta oikeaa- ja chattimaailmaa voi sekoittaa keskenään. Jos chatissa kertoo että on tehnyt oikeasti jotain ei kukaan ymmärrä, eikä oikeassamaailmassa kukaan ymmärrä kun kertoo kuinka kivaa taas chatissa on ollut. Tämä kavereiden kuoleminen kuvastaa ystävien(moikkatuttujen) kummastelua tähän hämärään harrastukseen.

Sinulla on myös selkeitä fobioita, että chatti on saamasta sinuun yliotteen. Sitä ei kuitenkaan tarvitse pelätä. Kuten voit täältä chatista pongata, on olemassa ihmisiä jotka elävät pelkästään chatissa.

Olet saapunut nyt risteyskohtaan, jossa voit päättää jatkatko syvemmälle chatin syövereihin vai koitatko pitää kiinni oikeastakin elämästä. Ja kyllä sinusta on tullut hyvä taistelija kun olet taistellut elämässä tietäsi eteenpäin.