View Full Version : T:mi väjät akselit ja ulisevat perät
no niin.. nyt kun kerrotte mistä löytäis hyvät ohjeet ton GM:n 10 bolt perän remppaamiseen niin anti tulla vaan tän otsikon alle... nyt löyty blazesta kolinan lähde nelarilla ajaessa, etuperän pinonin laakerissa on pari milliä väljää, ja saa siitä pyörittääkkin 1/4 kierroksen edestakaisin ennekuin se lautaspyörän hampaaseen ottaa, vähä vois vissiin hammasvälystä joutua säätään, myös vetarin päissä ristikot on väleet... eli ajattelin että sitte kun kelit sallii riisun aksulan pois alta ja vaihtelisin stefat, laakerit ja muut mukavat, mutta tohon hammaskosketuksen säätöön ja pinionin laakerin vaihtoon tarvii kyllä saada jotain apuja....
"kun edes joku joskus jotain... mutta kun ei kukaan koskaan mitään"
osia hieman jo hommasin... vieläkun hyvät ohjeet jostain löytyis niin ei tarvisi arvuutella kovin pitkään sen homman kanssa
Note! This message was posted anonymously!
tossa olis joku linkki http://www.pirate4x4.com/articles/tech/billavista/Gear_Setup
melkein 300€ makso laakerit ja muut käkyleet tonne murikkaan, vaihtoon menee kaikki laakerit ja tiivisteet etuperästä ja ristikotkin tossa odottaa, jokku HD versiot... täytyy sitte alotella kun kelit paranee että kestää "pohjolan liikenteen" hallissa tehdä hommia, samalla remppaan vähän muutakin, nurkassa odottaa erinäisiä koneen tiivisteitä, kaikki jarruhilut eteen ja taakse, se poikkinainen helmapalkki odotta korjaajaansa, pohjaan saa varmaan laittaa vähä tavaraa, kaikki iskarit täytyy vaihtaa, nokkapelli täytyy oikoa ja vahvistaa ette mene keskeltä poikki, vinssi ja vinssipuskuri laittaa kiinni, takapuskuri tehdä parempi, laatikko vaihtaa hhrrmmpphh... kyllä riittää kättenvoiteita.
"kun edes joku joskus jotain... mutta kun ei kukaan koskaan mitään"
Kannattaa samalla kattoo olkatappien kunto. Ei kauaa ristikot kestä jos tapeissa väljää.