Kirjaudu sisään

View Full Version : Isuzuun tehoja


Rälläri
18.02.2006, 00:17
Kertokaas viritys gurut miten saa trooperiin lisää syöttöjä + ahtoja lisää proffiilissa kuvia möyrintä laitteesta

Läpi vaikka harmaan kiven TANA!

18.02.2006, 17:22
Ei kannata kovin raakalla kädellä ruuvata, kun se kone ei ole vakionakaan niitä kestävimpiä...

Note! This message was posted anonymously!

nettijussi
18.02.2006, 18:59
quote:
Ei kannata kovin raakalla kädellä ruuvata, kun se kone ei ole vakionakaan niitä kestävimpiä...

Note! This message was posted anonymously!

Tuo on kyllä täyttä paskaa, samanlailla se kestää ku kaikki muutkin moottorit.

Rälläri
19.02.2006, 14:19
kiitos nettijussi. sen verran tiedän että syöttö punppua ruuvaamalla saa tulee lakua putkesta mut mites vaikuttaa turboon?

Läpi vaikka harmaan kiven TANA!

sds500
19.02.2006, 14:42
Syöttömäärän lisäämisen ei pitäisi juurikaan vaikuttaa maksimi ahtopaineeseen, ellei lisäys ole "älytön" ja oletuksella, että turbo on varustettu hukkaportilla. Ahtopaine mittari olis hyvä olla kun rupeaa turboa kiusaamaan, niin tietäis missä mennään. Helppo konsti lisätä ahtopainetta on tehdä PIENI reikä hukkaporttia ohjaavaan letkuun (jos on paineella ohjattu) ja sitte vain mittarista seurailee, paljonko paine nousee... Isompi reikä -> enemmän painetta, mutta pakopaineet tietenkin nousee, mikä ei oo kovin hyvä juttu.

19.02.2006, 18:03
quote:
quote:
Ei kannata kovin raakalla kädellä ruuvata, kun se kone ei ole vakionakaan niitä kestävimpiä...

Note! This message was posted anonymously!

Tuo on kyllä täyttä paskaa, samanlailla se kestää ku kaikki muutkin moottorit.



Pystytkö ihan totisesta naamasta sanomaan että Trooperin kone kestäisi avaamatta puoltakaan siitä kuin esim. HJ:n ja Patrolin moottorit. Suurinpiirtein yhtä kestävä se on kuin Pajeron moottori. Troopereita on ollut useita lähipiirissä, pienemmällä ja isommalla koneella, enkä kehottaisi niiden kokemusten perusteella kovasti ruuvaamaan.

Note! This message was posted anonymously!

Rälläri
19.02.2006, 18:56
nimettömät hiljaa!!! mitkään koneet ei ole ikuisia!... hukkaportti??

Läpi vaikka harmaan kiven TANA!

Hujane
19.02.2006, 19:57
Nyt minäkin avaan sana-arkkuni kun isuzu asiaa puhutaan...elekee mänkö sitä ruuvvaamaan...kestosta: Toisilla kestää toisilla ei,ainakin nää 2,8td on "hieman" ihme vikoja...esim,kiertokangen pukit aukee iteksijää,tai pultit venyy ja kohta kalkattaa,troopperissa on harvoin kansivikoja,mut kiertokanki sekä nostin vikoja sitä enemmänkin.
Osat on halpoja,niitä kun ei tartte ostaa ainakaa gm kautta kun järki se tulee vastaan niissäkin...

Reetu
19.02.2006, 20:46
quote:
Nyt minäkin avaan sana-arkkuni kun isuzu asiaa puhutaan...elekee mänkö sitä ruuvvaamaan...kestosta: Toisilla kestää toisilla ei,ainakin nää 2,8td on "hieman" ihme vikoja...esim,kiertokangen pukit aukee iteksijää,tai pultit venyy ja kohta kalkattaa,troopperissa on harvoin kansivikoja,mut kiertokanki sekä nostin vikoja sitä enemmänkin.
Osat on halpoja,niitä kun ei tartte ostaa ainakaa gm kautta kun järki se tulee vastaan niissäkin...




Kappas kun olen kasvanut luulossa, että se on se ööppelin 2.3td mikä niitä pultteja katkoo ja kalkattaa.

Vai onkos saman tyyppisiä oireita molemmisa koneissa?

tulevattännesotkemaanmeidänajopuuteorian

Hujane
19.02.2006, 20:49
En minä sitä 2,23 konetta ees kehtaa mainita...omakohtaset kokemukset neljästä 2.8td troopperista joista vain 2 paukkui..

Rälläri
20.02.2006, 01:54
kestäviä tai ei, on sillä tähän asti pärjätty samal koneella mittaris 500000 ja vähän rapiat päälle. järjen käyttö sallittu,siinä syötön rukkaamisessa.

Läpi vaikka harmaan kiven TANA!