-sami-
10.02.2006, 14:56
Kysymys siis kuuluu, miten auto korottaminen mitataan tai määritellään?
Jos säännöissä sanotaan vaikka:"säilytettävä alkuperäistyyppisenä. Korotus kielletty." tai "Jouset vapaat (muutoskatsastettava tarvittaessa). Jousitustyyppi ja kiinnityspisteet säilytettävä alkuperäisenä. Jousen riipukkeiden pituutta ei saa muuttaa. Iskunvaimentimet ja niiden kiinnityspisteet säilytettävä alkuperäisessä paikassa ja alkuperäistyyppisenä." Nämä siis suoraan akk:lta lainattua.
Myös suunnistuskisojen säännöissä sanotaan orginaalin kohdalla: "Auto ei saa olla korotettu"
Kun tämä kaikki on sanottua niin, saako autossa olla esim. alkuperäistyyppiset = "taotut" ja vahvistetut lehtijouset jotka ovat alkuperäisissä kiinikkeissä alkuperäisen mittaisilla riipukeilla. Ja iskunvaimentajat ovat alkuperäisissä kiinikeissä, mutta vaikka esim. eri autosta.
Jos kaikken tämän jälkeen auto on maahantuojan ilmoittamassa alkuperäiskorkeudessa vähennettynä renkaiden aiheuttamalla korkeuserolla?
Olikohan tarpeeksi epäselvää?
-sami-
Jos säännöissä sanotaan vaikka:"säilytettävä alkuperäistyyppisenä. Korotus kielletty." tai "Jouset vapaat (muutoskatsastettava tarvittaessa). Jousitustyyppi ja kiinnityspisteet säilytettävä alkuperäisenä. Jousen riipukkeiden pituutta ei saa muuttaa. Iskunvaimentimet ja niiden kiinnityspisteet säilytettävä alkuperäisessä paikassa ja alkuperäistyyppisenä." Nämä siis suoraan akk:lta lainattua.
Myös suunnistuskisojen säännöissä sanotaan orginaalin kohdalla: "Auto ei saa olla korotettu"
Kun tämä kaikki on sanottua niin, saako autossa olla esim. alkuperäistyyppiset = "taotut" ja vahvistetut lehtijouset jotka ovat alkuperäisissä kiinikkeissä alkuperäisen mittaisilla riipukeilla. Ja iskunvaimentajat ovat alkuperäisissä kiinikeissä, mutta vaikka esim. eri autosta.
Jos kaikken tämän jälkeen auto on maahantuojan ilmoittamassa alkuperäiskorkeudessa vähennettynä renkaiden aiheuttamalla korkeuserolla?
Olikohan tarpeeksi epäselvää?
-sami-