PDA

View Full Version : patroll


petrool
31.01.2006, 18:08
onko -86 vm patrollissa taka akselilla kitkalukkoa?ja mikä on TD:n syöttöpumpussa kun ei lähde käyntiin sen paremmin kylmänä kuin kuumana muuta kun kaasua painamalla startatessa

boozer
31.01.2006, 18:34
sulla taitaapi olla ilma vuoto polttoaine linjassa
tarkista SEKÄ tulo että paluu

petrool
31.01.2006, 19:52
polttoaine putket vaihdettu.

boozer
31.01.2006, 20:15
mulla oli gr patrolli ja sen ongelma oli et kun käynnisti
niin joutu "sahaamaan" h...in kauan kunnes lähti
täydellä tankilla ei ongelmaa mut jo puolikkaalla
sama juttu siinä vika oli polttoaineputkissa jotka
on tankin laipassa siinä mikä on takin päällä
ruostuneet

OPA
31.01.2006, 20:32
toimiikohan sammutin moottori kunnolla. jos ei mene pakko syöttö päälle startatessa viin ei välttämättä kunnolla lähde. tai siis jos ei kunnolla mene käynti asentoon... toinen on ne paine putket jotka tulevat "kurkulta" pumpulle, joilla polttoaineen määrää säännöstellään...





MÖHKÖ Patrol
BY: OPA

arsenix
31.01.2006, 20:49
kaasupohjasa toi tulee aina startattua ja ainaki
itellä pakkosyötöstä on vain haittaa lämpimällä
koneella.


in the middle of nothing.

petrool
31.01.2006, 21:06
täytyy tutkia vielä sammutin ym.putket.ei vaikuta onko vajaa tahi täysi.minun mielestä ottaa laiskasti kierrokset,ainakin laiskemmin kun vapari patrolli.eikä ollut eroa vedoissa eikä kiihtyvyydessä vapariin.lähtee pakkasesta käyntiin,ahtopaineet n.0,5.tyhjäkäynnillä ei vääntöä,ei lähe paikaltaan tyhjäkäynnillä.

Repro
31.01.2006, 22:06
Kuulostaa laiskalle,itellä ainakin pystyy Ravijoella ojien yli puksuttelemaan tyhjäkäynnillä jalat koetaululla.

Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen.
WIRMA (http://offroad.eimihikaa.com)
Montenegros (http://www.montenegrooffroad.com)#10

petri.s
31.01.2006, 23:26
kyllä patrolli lähtee hyvin käymään jos akuissa on virtaa ,jos jännite heikko sammutin ei toimi oikein jää päälle

arsenix
01.02.2006, 00:25
siltähä toi kuulostaa että ei saa polttoainetta tarpeeks, suodattimen oot varmaan vaihtanu ja tarkistanu/vaihtanu konehuoneesta kaikki letkut?


in the middle of nothing.

01.02.2006, 07:41
onhan sulla suuttimet ok jos on niin
kokeile vielä et kytket pois sammuttimen
niin selviää et se ei ainakaan kummittele
ilma vialta toi nyt mun mielestä vaikuttaa
oon myös kuullu et siinä suodatin jalassa
olis joku venttiili härveli mut siitä en
tiedä sen enempää

Note! This message was posted anonymously!

01.02.2006, 14:21
oisko mahdollista että olis pumpun ajotus perseillään,kun olen mukamas kaikki muut katsonut.sammuttimen vipu siirtyy ainakin toppariin asti.

t.petrool

Note! This message was posted anonymously!

Bruno
01.02.2006, 14:33
Vaikuttaako öljynpaine vahti?(sammuttaa moottorin jos ei öljynpainetta)

01.02.2006, 15:11
sammutin kokeiltu.ei apua

t.petrool

Note! This message was posted anonymously!

Repro
01.02.2006, 15:25
Jahas,nyt on muutes ilmennyt itellä että saa hangata kans kylmänä hiton pitkään käyntiin,ei ollu apua vaik käsipumpulla pumppas varmuuden vuoks.
Sammutin on poistettu käytöstä jo JV:n aikoihin, pitänee pistää suuttimet remppaan, paljonko moinen mahtaa maksaa suunnilleen?

Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen.
WIRMA (http://offroad.eimihikaa.com)
Montenegros (http://www.montenegrooffroad.com)#10

swamber
01.02.2006, 16:16
Halppis hehkuilla ei lähe käyntiin. Íhtellä on muistaakseni berut ja lähtee tosi hyvin käyntiin.Pumpun ajotus vaikuttaa tosi paljon.
Reprolle tiedoksi että kokkeiltiin niitä halppis suutinkärkiäki , nyt on muistaakseni jotku zekelit paikollaan ja käyntiääni pehemeni kummasti.Halppis käret n10€ kpl ja paremmat 30-40€ kpl

Repro
01.02.2006, 16:37
quote:
Halppis hehkuilla ei lähe käyntiin. Íhtellä on muistaakseni berut ja lähtee tosi hyvin käyntiin.Pumpun ajotus vaikuttaa tosi paljon.
Reprolle tiedoksi että kokkeiltiin niitä halppis suutinkärkiäki , nyt on muistaakseni jotku zekelit paikollaan ja käyntiääni pehemeni kummasti.Halppis käret n10€ kpl ja paremmat 30-40€ kpl



Eli halpa ei ole hyvää tässä(kään).
Jännä nähä miten kärkien vaihto sujuu, joskus ammattikoulussa varmaan suuttimen irtonaisena nähnyt, jotenkin muistelisin että neula ei saanut osua juuri mihinkään tai se on entinen?
Mitään muuta muistettavaa?

Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen.
WIRMA (http://offroad.eimihikaa.com)
Montenegros (http://www.montenegrooffroad.com)#10

Käyttäjä
01.02.2006, 16:39
Ainaskin naperon halpishehkuissa ei ole jälkihehku ominaisuutta,ne kyrvähtää hetken päästä asennuksen jälkeen kuhan on käynnistänyt jonkun kerran.

- - - - - - - - - - - - -
#perillepääsy ei ole itsetarkoitus vaan matkanteko# Saunalahti rules
SLCK Member #51
kayttaja@offipalsta.com
cruiser60@luukku.com
http://www.petrisimolin.net/gallery/data/images/Kayttaja-sig.png

VonLeka
01.02.2006, 17:24
mullakin on ongelmia Patrolin kylmäkäynnistyksessä.. veikkaan viaksi hehkuja,, vaihdan tod.näk. tulevana viikonloppuna..

mitä suositte: Beru, Bosch, Champion vai Lucas/CAV ?

Mulla lähtee tässä keväällä pumppu penkkiin kuitenkin (viri,viri) ni ei kiinnosta etsiä vielä vikaa siitä... about 40€ maksaa tuossa lähi pajalla penkissä käyttäminen, menee joku 3-4 tuntia aikaa about..
lisäkustannuksia tuopi sitten suuremmat uudet siittimet jne



Edited by - VonLeka on 01/02/2006 17:26:23

Käyttäjä
01.02.2006, 17:33
Mitsuun alkuperäiset
niin... tiedän.KALLIITA

- - - - - - - - - - - - -
#perillepääsy ei ole itsetarkoitus vaan matkanteko# Saunalahti rules
SLCK Member #51
kayttaja@offipalsta.com
cruiser60@luukku.com
http://www.petrisimolin.net/gallery/data/images/Kayttaja-sig.png

Repro
02.02.2006, 18:46
Mjååå...Mittasin hehkut tänää töistä lähtiessä, hehkukiskolta johto irti, yleimittarin toinen piikki kiskolle ja toinen koneen kupeeseen ja PIIIP. Eli joku tai jotkut hehkut on pimeenä.
Siinä syy kylmäkäynnistyvyyden huonouteen.I hope...

Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen.
WIRMA (http://offroad.eimihikaa.com)
Montenegros (http://www.montenegrooffroad.com)#10

arsenix
02.02.2006, 19:07
quote:
Mjååå...Mittasin hehkut tänää töistä lähtiessä, hehkukiskolta johto irti, yleimittarin toinen piikki kiskolle ja toinen koneen kupeeseen ja PIIIP. Eli joku tai jotkut hehkut on pimeenä.
Siinä syy kylmäkäynnistyvyyden huonouteen.I hope...


ei meinaa mitään, tai lähinnä kertoo sen että ei ainakaan kaikki hehkut oo pimeinä, resistanssi on ehyillä niin pieni että mittari huutaa piippialueella kyllä.
Jos haluat mittarilla tutkailla ni kisko irti ja mittailet joka hehkun erikseen, pitäs näyttää jotain parin oomin luokkaa ehjällä ja rikkinäisellä ääretöntä, mutta tämäkään ei kerro koko totuutta. ne voi lämmetä huonosti vaikka mittarin mukaan ehjät oisivatki.


in the middle of nothing.

petri.s
02.02.2006, 23:27
vaihoin 3 kertaa jotku ihmemerkkiset hehkut aina palo muutaman käynnistys kerranjälkeen ,sitte vaihoin bochit ja hyvin pelaa patrolliin on 3mea eri hehkua olemassa 23v 7sek 23v 17 sek ja 24v 7 sekuntia jos väärät ei kestä/pelaa. termotaattikotelon vieressä lämpötila tunnistin jos rikki ei hehkuta kunnolla voi testata irrottamalla johdot.

Repro
03.02.2006, 19:51
quote:
quote:
Mjååå...Mittasin hehkut tänää töistä lähtiessä, hehkukiskolta johto irti, yleimittarin toinen piikki kiskolle ja toinen koneen kupeeseen ja PIIIP. Eli joku tai jotkut hehkut on pimeenä.
Siinä syy kylmäkäynnistyvyyden huonouteen.I hope...


ei meinaa mitään, tai lähinnä kertoo sen että ei ainakaan kaikki hehkut oo pimeinä, resistanssi on ehyillä niin pieni että mittari huutaa piippialueella kyllä.
Jos haluat mittarilla tutkailla ni kisko irti ja mittailet joka hehkun erikseen, pitäs näyttää jotain parin oomin luokkaa ehjällä ja rikkinäisellä ääretöntä, mutta tämäkään ei kerro koko totuutta. ne voi lämmetä huonosti vaikka mittarin mukaan ehjät oisivatki.


in the middle of nothing.


Joo..Tän päivää töissä mietittyä tuli mieleen et väkisinhän se piippaa koska tulpan runko on moottorissa kiinni.
Kävin tänään hakemassa 4 kpl uusia hehkuja,2 tulee huomenna.
Merkki on HKT tjs. mallinumero PN-120 23V 1E , samanlaiset oli entisetkin.
-Uusista tulpista mittasin että piippaa, ja resistanssi on noin 2 ohmia
-Vanhoista neljästä mittasin yksitellen eikä yksikään piipannut -> resistanssi ääretön.

Eli vois kuvitella et AINAKIN neljä hehkua on ollut pimeenä,huomenna selviää niiden kahden muun kohtalo, ihmeen hyvin on lähtenyt käyntiin paitsi kovemmilla pakkasilla.

Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen.
WIRMA (http://offroad.eimihikaa.com)
Montenegros (http://www.montenegrooffroad.com)#10

03.02.2006, 20:22
Toi resistanssin mittaaminen on toki tyhjää parempi, mutta
ampeerimittari kertoo parhaiten kun alkaa hehkut pimenemään.
Pistää vaan korvan taakse mitä ehjänä vie hehkuttaessa ja
Seuraa sitä virrankulutusta, kyllä 1/6 hävikki näkyy jo
huonommassakin mittarissa.

Note! This message was posted anonymously!