PDA

View Full Version : Patrollin alusta- ja tekniikka-asiaa


osilpi
30.01.2006, 23:55
Tästä varmasti on ollu juttua, mutta kun ei tolla searchilla löydä.

Eli 80-luvun alkupuolen pitkästä Patrollista on kyse. Mikä on suurin rengaskoko, jonka tuohon saa luvallisesti laittaa? 33 ainakin olen nähnyt, mut saakos isompaa...?

Kestääkö akselit hyvin esim 35-tuumaiset pallurat? Vai mikä pettää ensin?

Korotetaanko noita yleensä muillakin keinoin kuin lehtijousien "kiikkuja/linkkuja" (vai mitä ne nyt oli) laittamalla?

Onko tuossa tekniikassa jotain heikkoa paikkaa?

Onko jakolaatikon vaihto isokin urakka? Isolla nelikolla rohisee moottorijarrutuksessa.

KIITOS!

OPA
31.01.2006, 01:17
31" isoin rengas koko. minulla kestänyt hyvin 35" renkaita. etu murrokset hajoaa jos on alkuperäiset ja ajettu puoli miljoonaa nelikko päällä. korin korotus ja spoa. tekniikasta... runko lahoaa perästä... muuten kestää yllättävän hyvin. jakolaatikkoa en ole purkanut niin siitä ei voi sanoa...





MÖHKÖ Patrol
BY: OPA

boozer
31.01.2006, 08:46
mulla on 2 kpl noita samaisia patrolleja
toinen on pitkä ja sillä on rymistelty
metsässä 33" renkailla surutta eikä oo
vielä ainakaan murrokset/akselit paukkunu
automaatti navat sano kyllä sopimuksen irti
melkeen heti mut se nyt ei oo mitään uutta
tekniikka on tosi vahva!!!jakolaatikon pukamisesta
ei oo mullakaan tietoo kun ei oo tarvinnu purkaa
(vaikka se vähän ääntä pitääkin)mätä hommia
kyllä näissä autoissa riittää nm.kokemusta ON!

VonLeka
01.02.2006, 07:36
Normaali käytössä nuo ovat "ikupelejä" kunhan huoltaa välillä. Kaiken saa rikki.

Heikoimmat lenkit: vesiletkut ja mätä ongelmat.
Mulla on taka runkopalkit melkein poikki, tartteis kohta hitsaa ettei runko katkee :P

tiipe
01.02.2006, 08:53
itse ajellut 35" 3vuotta nyt 37" alla hyvin on kestänyt paikat käyttöä.

"sisäpiiri safarit .fi"
ite oot mulkku!

www.fjdc.org
www.pahama.com
www.montenegrooffroad.com #13