PDA

View Full Version : Korinvaihto ja trial.


RST
12.01.2006, 13:15
Onkohan noin että ei pääse triali cappia ajeleen standardi luokkaan jos on korinvaihto suoritettu 413 suikkaan?

veejii
12.01.2006, 13:41
korinvaihto...siis 413:een vaihdettu toinen 413 koppa vaiko joku muu kori?
eka vaihtoehto ei pitäisi olla ongelma.

Racingrabbit
12.01.2006, 14:29
Muistaakseni korityypin pitää säilyä samana kuin alkuperäinen.
Eli umpimallista avoksi ei ymmärtääkseni mahdu sääntöihin Standardissa.

RST
12.01.2006, 20:52
Eli umpinaiseen piti laittaa avonainen. Entäs 410:een 413:sen akselit? käsittääkseni tämäkin kielletty.

12.01.2006, 21:44
quote:
Eli umpinaiseen piti laittaa avonainen. Entäs 410:een 413:sen akselit? käsittääkseni tämäkin kielletty.




AKK:n sŠŠntškirja mŠŠrittelee Stanun korin ja rungon seuraavasti:
Korin mitat ja muodot pitŠŠ sŠilyttŠŠ alkuperŠisinŠ. Korista saa muuttaa/poistaa esim puskurit, puskurien pultattavat kiinnikkeet, peilit, valot ym. Ovet saa muuttaa ns puolioviksi. Oven ylŠosan pitŠŠ yltŠŠ vŠhintŠŠn lantiotasoon saakka. Oven materiaalin pitŠŠ olla iskunkestŠvŠŠ ja rakenteen tukeva. Rungon muuttaminen muiltaosin, kuin moottorin ja vaihteiston korvakkeilta on kielletty. Korin nostaminen rungolta on sallittu maksimissaan 50 mm (muutoskatsastettava tarvittaessa) Bensatankin saa poistaa alkuperŠiseltŠ paikalta ja vaihtaa muualle (suositellaan turvatankkia) Tankki, letkut(putket ja liitokset oltava tiiviitŠ, sekŠ eristettŠvŠ paloseinŠllŠ ohjaamotilasta. Katkaisimet ja mittarit ovat vapaat. LisŠŠ tietoa sŠŠntškirjasta muistakin mŠŠrŠyksistŠ.
Eikun rakentelemaan!
mikko

Note! This message was posted anonymously!

Racingrabbit
15.01.2006, 22:33
Akselit voi vaihtaa mallisarjan sisältä.Mullakin on menossa paikoilleen 413:n akselit,kone ja aski.
Palikat muutoskatsastetaan keväällä vuosikatsastuksen yhteydessä.