PDA

View Full Version : Maasturia ostamassa


Nissanmies
18.06.2026, 12:06
Noniin nyt olis itselle mietinnässä jonkinmoinen lava-auto/maasturi syksyksi sekä talven yli käyttöautoksi. Auto tulisi olemaan paljon maantiellä kuinmyös paljon metsässä välillä pahoissakin paikoissa.
Eniten katellu 80-90 luvun vehkeitä.
Budjettini rajautuu noin 4000€
Itsellä on kokemusta jo yhdestä d21 td2.5 turbo kingcabista sekä yhdestä samanlaisesta vaparista. Mukavia autoja olivat muuten mutta vapariin sai laatikon vaihtaa kerran ja turboon kytkimen kun luisti niin perhanasti jo 0.7bar paineilla.
Siksi tulinkin täältä kyselemään neuvoja,kokemuksia yms tyyppivikoja eri autoista mitä kannattaa välttää ja millä sais parhaan vastineen rahalle.
Sen tiedän että kaikki nämä autot mitä olen etsimässä niin niitä vaivaa ruoste.
Tässä nyt muutama eri auto malli ja merkki mitä olen katsonut.
Allamainituista saa antaa mielipiteitä ja kaikki tieto ja vinkit tulevat tarpeen.

Vanhemmat pajerot 2.5l tai 2.8l diesel koneella.

Vanhemmat pitkät patrollit erityisesti 3.3l koneella.

D21 kingcab TD2.5

Isuzu/opel campo

Mitsun L200

TaskilaO
19.06.2026, 09:44
Patrollisa on ainaki fiilistä! Siihen en ota kantaa onkose sitten se paras käyttöauto��

Kaitsu67
19.06.2026, 13:32
Osta Land Rover. :)