Mikael73
04.09.2025, 13:29
Ei nyt varsinaisesti offikalustoa,mutta..
Legnumista (=Galant) antautui lopulta keskilukko,nyt vetää vain yhdellä etupyörällä.
Nämä kun ei kestä silmittömästi sikaa varttimaililla jos koneessa löytyy löylyä:D
Lähipaikkakunnilta ei ole löytynyt korjaamoa jolla olisi aikaa ottaa työ vastaan.
Tai sitten ei vain osata:confused:.. Potilas siis -97 Mitsu Legnum (aka VR4)
Nyt kun on puoli vuotta tyhjiä lupauksia kuunneltu ja talveksi pitäisi ajoon saada,
niin laajennetaan hakua ja otetaan vastaan kaikki vinkit jotka korjaamoista,DIY-miehistä
jotka tämmöisen tekniikan päälle ymmärtää ja het mulle privaa jos joku ottaa työn vastaan.
Ajokunnossa auto on ja voin tuoda sen korjattavaksi minne vain Hangosta Utsjoelle,
työ kyllä korvataan heti käteisellä kun kaikki neljä pyörää vetää.
Ja aivan kohtuuttomasta hommasta ei ole kyse,
nyt ei tarvi mitään edes korjata vaan kemppiä rattaisiin..:D
Yksinkertaistettuna se on vain laatikon takakansi auki,vcu murikka ulos ja kemppiliimaa siihen.
Tällaisesta (https://www.galantvr4.org/threads/how-to-weld-center-diff-lots-of-pics.8926/) operaatiosta on kyse
Tekisin itte jos hallitukselta irtoaisi tarpeeksi talliaikaa
Tänne infoa jos syksyn aikana kellään aikaa kunnostaa tai tietää vinkata korjaamon.
Jossain Mansen seutuvilla on kuulemma joku Mitsuhuolto mikä rallievojen kanssa värkkää
mutta kun hukannut firman nimen
Legnumista (=Galant) antautui lopulta keskilukko,nyt vetää vain yhdellä etupyörällä.
Nämä kun ei kestä silmittömästi sikaa varttimaililla jos koneessa löytyy löylyä:D
Lähipaikkakunnilta ei ole löytynyt korjaamoa jolla olisi aikaa ottaa työ vastaan.
Tai sitten ei vain osata:confused:.. Potilas siis -97 Mitsu Legnum (aka VR4)
Nyt kun on puoli vuotta tyhjiä lupauksia kuunneltu ja talveksi pitäisi ajoon saada,
niin laajennetaan hakua ja otetaan vastaan kaikki vinkit jotka korjaamoista,DIY-miehistä
jotka tämmöisen tekniikan päälle ymmärtää ja het mulle privaa jos joku ottaa työn vastaan.
Ajokunnossa auto on ja voin tuoda sen korjattavaksi minne vain Hangosta Utsjoelle,
työ kyllä korvataan heti käteisellä kun kaikki neljä pyörää vetää.
Ja aivan kohtuuttomasta hommasta ei ole kyse,
nyt ei tarvi mitään edes korjata vaan kemppiä rattaisiin..:D
Yksinkertaistettuna se on vain laatikon takakansi auki,vcu murikka ulos ja kemppiliimaa siihen.
Tällaisesta (https://www.galantvr4.org/threads/how-to-weld-center-diff-lots-of-pics.8926/) operaatiosta on kyse
Tekisin itte jos hallitukselta irtoaisi tarpeeksi talliaikaa
Tänne infoa jos syksyn aikana kellään aikaa kunnostaa tai tietää vinkata korjaamon.
Jossain Mansen seutuvilla on kuulemma joku Mitsuhuolto mikä rallievojen kanssa värkkää
mutta kun hukannut firman nimen