View Full Version : James Bond No Time To Die
J0hannes
10.10.2021, 00:01
En halua spoilata, mutta leffa panee miettimään mitä helvettiä LandRoverin markkinoinnissa on mietitty.
Lantikka vs Lantikka saa ihan uuden merkityksen:D:D:D:D:D
Itse leffa on kyllä silkkaa dynamiittia:eek:
Nuo 007 leffat kyllä huononee kerta kerralta.
Puolivälissä tuli jo fiilis että joko tää kohta loppuis.
tekniikkamies
10.10.2021, 10:51
Nuo 007 leffat kyllä huononee kerta kerralta.
Puolivälissä tuli jo fiilis että joko tää kohta loppuis.
Ei niissä ole enää samaa mukavaa fiilistä ja enää ei kuulu hyviä tunnusmusiikkejakaan entiseen malliin.
Jos nykyisin tehtäisiin Turhapuroja lisää, olisiko siinäkin joku kireä perhe Prisman parkkiksella, Härski-Hartikaisen korjaamolla olis jotkut tietokoneet ja siistit tilat. Vuorineuvosten tilalla olisi tärkeitä muijia.
En halua spoilata, mutta leffa panee miettimään mitä helvettiä LandRoverin markkinoinnissa on mietitty.
Lantikka vs Lantikka saa ihan uuden merkityksen:D:D:D:D:D
Itse leffa on kyllä silkkaa dynamiittia:eek:
Jos haluat mennä metsään, ota land rover, jos haluat sieltä myös pois, ota land cruiser.
Kyllä oli aika kova elokuva. Nämä tätä edeltävät on vähän tyhjänpäiväisiä ja varsinkin Quantum of solace suorastaan huono.
Tässähän oli ihan juontakin ja muutenkin ihan jees.
Mutta väkisinhän se pistää miettimään, oliko se tämän elokuvasarjan taru sitten siinä.
james_III
12.10.2021, 20:41
Kovasti tulee mieleen, että siis JOS jatkuu, niin ollaan äärimmäisen poliittisen korrektiuden äärellä. Ei pitäs korjata jos ei ole rikki :(
k0rh0nen
13.10.2021, 13:33
Kesällä näin kun James Bond ajeli Bronco kakkosella. Oli niin päheän näköistä meininkiä, että taitaa olla minun seuraava auto...
"Ilta-Sanomat sai tilaisuuden tutustua uuden James Bond -elokuvan aitoihin Land Rover -stunttiautoihin Saksassa."
https://www.is.fi/autot/art-2000008335689.html