mikjus
02.06.2021, 08:01
Moi
Kuvassa 1990 HDJ80 275mm vauhtipyörä ja lattialla uudemman hodarin 300mm asetelma ja levy. Vauhtipyörä pitäisi muokata isommalle asetelmalle sopivaksi. Kysymys on että alkuperäisesti vauhtipyörän levyä vasten tuleva pinta on noin 1 - 1.5mm korkeammalla kuin asetelman kiinnityspinta. Tämähän tietysti lisää hieman painetta. Onko muokattuihin vauhtipyöriin tehty vastaava upotus asetelmalle vai onko se vain plaanattu samaan tasoon, tehty uudet pultin ja ohjureiden reiät? Myös vauhtipyörän "keskireikää" on hieman suurennettava ettei levyn niitit ota kiinni. Kuvia jos löytyy niin saa laittaa, kiinnostaisi myös mitä eroa on uudemman hodarin vauhtipyörällä muuten ja käykö se suoraan vanhaan sellaisenaan.
https://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=8156&pictureid=236458
Kuvassa 1990 HDJ80 275mm vauhtipyörä ja lattialla uudemman hodarin 300mm asetelma ja levy. Vauhtipyörä pitäisi muokata isommalle asetelmalle sopivaksi. Kysymys on että alkuperäisesti vauhtipyörän levyä vasten tuleva pinta on noin 1 - 1.5mm korkeammalla kuin asetelman kiinnityspinta. Tämähän tietysti lisää hieman painetta. Onko muokattuihin vauhtipyöriin tehty vastaava upotus asetelmalle vai onko se vain plaanattu samaan tasoon, tehty uudet pultin ja ohjureiden reiät? Myös vauhtipyörän "keskireikää" on hieman suurennettava ettei levyn niitit ota kiinni. Kuvia jos löytyy niin saa laittaa, kiinnostaisi myös mitä eroa on uudemman hodarin vauhtipyörällä muuten ja käykö se suoraan vanhaan sellaisenaan.
https://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=8156&pictureid=236458