jesserontu
05.04.2021, 18:24
Mulla tuo alkupään 2006 Hilux ja eipä ole lukkoja... jumiin jää turhan helposti :(:(:(
Aluks mitetin että hommaisin purkuosana sen orkkis toyotan lukkoperän.
Mutta niistäkin saa pulittaa jotain ~1500e (koko akseli siis) ja sitten tarttis miettiä se ohjaus/relehässäkkä (jos ei satu mukanan tulemaan).
Sitten luin jostain täältä treadista hyvän pointin että hiluxin perä on niin kevyt että etuperän lukko olis paljon järkevämpi.
Eli sellainen sitten varmaan...
Tällä hetkellä Terrain Tamerin E-locker mielessä. Onko se se sitten sama asia kuin Harrop/Eaton?
Jotenkin tuntuis varmemmalta/helpommalta ratkaisulta kuin esim alkaa paineilmalinjoja/kompuraa virittelemään.
Onko porukalla E-lockerista kokemuksia, kestääkö, kytkeytyykö hyvin päälle/pois jne?
Samalla ajattelin että jos sen etuperän joutuu purkaan niin samalla tiputtaa vähän alemmas niin vetarit ehkä olis onnellisempia?
Tiedä sitten onko siinäkään oikeasti perää...
Niin ja tietääkö kukaan että näissä hiluxeissa joissa EI ole sitä 100% lukkoa niin eikö näissä tosiaan ole edes mitään kitkaperää (LSD). Ainakin itellä tuntuu että on täysin AVOIN perä...
Jotenkin vaan tuntuu oudolta että tällaisessa autossa olis avoimet perät...
Jos 4-vedon kytkentään tulee joku vaikka sähköhäikkä niin eihän tällä pääse talvella edes liikkeelle! :D:D
Aluks mitetin että hommaisin purkuosana sen orkkis toyotan lukkoperän.
Mutta niistäkin saa pulittaa jotain ~1500e (koko akseli siis) ja sitten tarttis miettiä se ohjaus/relehässäkkä (jos ei satu mukanan tulemaan).
Sitten luin jostain täältä treadista hyvän pointin että hiluxin perä on niin kevyt että etuperän lukko olis paljon järkevämpi.
Eli sellainen sitten varmaan...
Tällä hetkellä Terrain Tamerin E-locker mielessä. Onko se se sitten sama asia kuin Harrop/Eaton?
Jotenkin tuntuis varmemmalta/helpommalta ratkaisulta kuin esim alkaa paineilmalinjoja/kompuraa virittelemään.
Onko porukalla E-lockerista kokemuksia, kestääkö, kytkeytyykö hyvin päälle/pois jne?
Samalla ajattelin että jos sen etuperän joutuu purkaan niin samalla tiputtaa vähän alemmas niin vetarit ehkä olis onnellisempia?
Tiedä sitten onko siinäkään oikeasti perää...
Niin ja tietääkö kukaan että näissä hiluxeissa joissa EI ole sitä 100% lukkoa niin eikö näissä tosiaan ole edes mitään kitkaperää (LSD). Ainakin itellä tuntuu että on täysin AVOIN perä...
Jotenkin vaan tuntuu oudolta että tällaisessa autossa olis avoimet perät...
Jos 4-vedon kytkentään tulee joku vaikka sähköhäikkä niin eihän tällä pääse talvella edes liikkeelle! :D:D