uteiN_H
15.11.2020, 20:34
Alkuun kuvat rengasmuutoksesta ilman korotusta.
Jousilla tai holkeilla..... Auttaa hieman, mutta ei tarpeeks.
Rengas noin 83,5cm korkee. 285 levee. 16".
Sovitus kuvissa ongelmakohdat.....
Kuvat vain kirjautuneille.
Etunen.
https://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=8689&pictureid=233878
Alapäätä pitäis saada eteenpäin, tai yläpäätä taaksepäin ja alapäätä eteenpäin, riittävästi. Riittääks toi Lassen yläpää modaus? Ja viek se vaan yläpäätä eteenpäin? Mä siirtäsin myös alapäätä eteenpäin et toimii paremmin, ottaa kohteen samoin kun rossipyörän keula ja gummi on etukulmas.... eli caster sitä mitä pitää ollakkin.
Tai olkatappilinjan takakallistuma. Ja tolla camberillakin välii et mahtuu täyes joustos pyöräkoteloon ettei raapi peltei.
Onneks on automaatti niin pyöräkotelon modauskin mahdollinen....
Eli kuinka ootta muokannet alapalkista alatukivarren kiinnityspisteitä eteenpäin ja ottaaneeneet vielä alapallon kiinnityksest eteen sen mitä siit saa?
Vai tarviiko sepittää putkimallit jotka tuo tolpan alapäätä eteenpäin?
Vai olisko järkevintä muuttaa jäykälle etuaxulalle? Saa navat sinne mis niiden pitäiskin olla.....
Takanen.
https://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=8689&pictureid=233879
Korin takapään kiinnityksen joutuu muuttamaan. Kuinka ootte toteuttaneet ?
Vai siirtäneet aksulaa taaksepäin?
Täskin korotuspulikka jouses ja välityksen ja tuvivarren välis auttaa jotain mut ei niin paljoo kun pitäis.
Siti tän takasen modaus paljon helpompi kun etusen.....
Rungon ja korin kiinnitystornin siirto riittävästi eteenpäin. Eli pois tieltä.
Ja kaikki tää et noitten päälle pitäis mennä rakvaattori jää kettingit.
Ylimääräset kaarien reunoista joutuu poistamaan.
Ja tält se näytti sovitukses.
https://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=8689&pictureid=233877
Tietäjät ja tekijät, kokemuksen omaavat kertokaa.....
Apuja kaivataan....
Helpompaa olis jos ei tarviis kaikkee itse säveltää.
Ja tää ei tuu koskaan liikkuun kadulla.....
Jousilla tai holkeilla..... Auttaa hieman, mutta ei tarpeeks.
Rengas noin 83,5cm korkee. 285 levee. 16".
Sovitus kuvissa ongelmakohdat.....
Kuvat vain kirjautuneille.
Etunen.
https://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=8689&pictureid=233878
Alapäätä pitäis saada eteenpäin, tai yläpäätä taaksepäin ja alapäätä eteenpäin, riittävästi. Riittääks toi Lassen yläpää modaus? Ja viek se vaan yläpäätä eteenpäin? Mä siirtäsin myös alapäätä eteenpäin et toimii paremmin, ottaa kohteen samoin kun rossipyörän keula ja gummi on etukulmas.... eli caster sitä mitä pitää ollakkin.
Tai olkatappilinjan takakallistuma. Ja tolla camberillakin välii et mahtuu täyes joustos pyöräkoteloon ettei raapi peltei.
Onneks on automaatti niin pyöräkotelon modauskin mahdollinen....
Eli kuinka ootta muokannet alapalkista alatukivarren kiinnityspisteitä eteenpäin ja ottaaneeneet vielä alapallon kiinnityksest eteen sen mitä siit saa?
Vai tarviiko sepittää putkimallit jotka tuo tolpan alapäätä eteenpäin?
Vai olisko järkevintä muuttaa jäykälle etuaxulalle? Saa navat sinne mis niiden pitäiskin olla.....
Takanen.
https://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=8689&pictureid=233879
Korin takapään kiinnityksen joutuu muuttamaan. Kuinka ootte toteuttaneet ?
Vai siirtäneet aksulaa taaksepäin?
Täskin korotuspulikka jouses ja välityksen ja tuvivarren välis auttaa jotain mut ei niin paljoo kun pitäis.
Siti tän takasen modaus paljon helpompi kun etusen.....
Rungon ja korin kiinnitystornin siirto riittävästi eteenpäin. Eli pois tieltä.
Ja kaikki tää et noitten päälle pitäis mennä rakvaattori jää kettingit.
Ylimääräset kaarien reunoista joutuu poistamaan.
Ja tält se näytti sovitukses.
https://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=8689&pictureid=233877
Tietäjät ja tekijät, kokemuksen omaavat kertokaa.....
Apuja kaivataan....
Helpompaa olis jos ei tarviis kaikkee itse säveltää.
Ja tää ei tuu koskaan liikkuun kadulla.....