08.12.2005, 21:51
Että. Menin tässä loppusyksyllä ihastumaan yhteen kauniimman puolen edustajaan ja siinä sokeana menin liian nopeesti kertomaan tunteeni hänelle. No, sopu säilyi, ei siinä mitään; mutta toinen ei ollut kuulemma valmis seurustelemaan. Tämänkin pystyn nielaisemaan, kunhan huuma laskisi (Onhan se hieman pariviikon takasiesta päätöksestämme). Parempi vissiinki molemmille, jos toinen ei tunne olevansa redi.
Mutta edelleen olemme yhteyksissä, silloin tällöin... Tuntuu vaan joskus niin älyttömän raskaalta kirjotella kirjeitä ja maileja ja puhua puhelimessa (vaikkakin puhumme ihan niitänäitä), ihastuksensa kohteelle. Toisella ei intressit ole juuri nyt samanlaiset, hän tykkää vaan että ollaan frendejä. Ajattelin pitää parin viikon totaali-tauon postailussa, tsiikaillaan miten tilanne kehittyy. Oiskohan mitään tsäänssejä joskus päästä tätä henkilöö lähemmäksi?? Tuo ajatus riivaa minua jatkuvasti. Meinaa vituttaakin, pettääkö tää tipu mua...
Kohtalontovereita? Elämässä kokeneempia neuvojia?
Note! This message was posted anonymously!
Mutta edelleen olemme yhteyksissä, silloin tällöin... Tuntuu vaan joskus niin älyttömän raskaalta kirjotella kirjeitä ja maileja ja puhua puhelimessa (vaikkakin puhumme ihan niitänäitä), ihastuksensa kohteelle. Toisella ei intressit ole juuri nyt samanlaiset, hän tykkää vaan että ollaan frendejä. Ajattelin pitää parin viikon totaali-tauon postailussa, tsiikaillaan miten tilanne kehittyy. Oiskohan mitään tsäänssejä joskus päästä tätä henkilöö lähemmäksi?? Tuo ajatus riivaa minua jatkuvasti. Meinaa vituttaakin, pettääkö tää tipu mua...
Kohtalontovereita? Elämässä kokeneempia neuvojia?
Note! This message was posted anonymously!