View Full Version : Ostettu Sääntöjen mukainen ja kohtuu hintainen kilpuri
Minua kiinnostaisi aloittaa metsässä möyriminen. Rakentaminen ei ole minun juttuni, joten kiinnostaisi ostaa valmis paketti.
Mitkä säännöt pitäis täyttyä? Suunnistuksen vai trialin? Minkähän luokan auto hakusessa?
Mitkä säännöt pitäis täyttyä? Suunnistuksen vai trialin? Minkähän luokan auto hakusessa?
Erittäin hyvä kysymys. Luulen olevani kiinnostunut trialista. Toki voi olla etten ole hoksannut jotain oleellista. Avasin toisenkin keskustelun täällä: https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=163978 siellä voitaisiin hakea minulle oikea laji kohdilleen.
Onko mitään pudjettia mitä auto saa maksaa?
Onko mitään pudjettia mitä auto saa maksaa?
Nuo mitä on tullut vastaan ovat olleet 5k€ luokkaa. Kait sitä oikeasta vehkeestä vois 10k€ maksaa, ehkä enemmänkin mutta ajattelin aloittaa edullisesti ja kokeilla lajia.
turakoitsija
21.09.2020, 10:21
Tommonen lj vois olla kaupan.
Menee trialin modi luokkaa ja suunistuksen isopyöräsiin koska katsastettu.
Pi lukot,rcv vetarit,hdj akselit,nelilinkit,6 piste turvakaaret,5piste vyöt,ym.....
9500€
Tommonen lj vois olla kaupan.
Menee trialin modi luokkaa ja suunistuksen isopyöräsiin koska katsastettu.
Pi lukot,rcv vetarit,hdj akselit,nelilinkit,6 piste turvakaaret,5piste vyöt,ym.....
9500€
Hieno on. Tulisin katsomaan mutta on melko kaukana Laihialta.
turakoitsija
21.09.2020, 19:52
Hieno on. Tulisin katsomaan mutta on melko kaukana Laihialta.
Eihä suomessa mikään ole kaukana.
ipancruiser
26.09.2020, 08:26
BJ-40 Olis tarjolla 6K€ hinta toiveella.
38" renkaat otteessa ja 6 piste kaaret, 4piste vyöt YMS
En tiedä mihin kilpaluokkaan tuo sopii. Itsellä ollut hupi ajossa, Hiukkavaara, Ylläs trophy,raajärvi yms
Kuvia numerosta 040 5024212
Ismo