PDA

View Full Version : Red Dragon (2002)

mikk0
08.01.2003, 14:34
How It All Began!

Lyhyesti: Etsiväkertomus jo tutuksi tulleesta hannibal lecteristä. Kertoo kuinka Hannibal joutuu kiinni ja auttaa FBI:tä tutkimuksessaan hammaskeijua vastaan.

Hyvää: Hyvä juoni joka pitää jännityksessä loppuun asti, hyvät näyttelijät, komeet tatuoinnit, vaikka Anthony Hopkins lukisi Fiatin ohjekirjaa se kuulostaisi jännittävältä (lainaus)

Huonoa: Ei koskaan jaksa tosissaan innostua tälläsistä jotka on jotain tiettyä sarjaa osa x

Tykkäät tästä jos tykkäsit: Silence of the lambs, Along came a spider, Seven

Annan tälle: 4/5

http://i.imdb.com/Photos/Ss/0289765/2287-2897.jpg

KariSalmelainen
08.01.2003, 16:50
Mulle itselle tää leffa oli positiivinen yllätys! Kaikin puolin hyvä leffa.. itse en ole tästä trilogiasta nähnyt vielä Hannibal osastoa ollenkaan.. Uhrilampaat ja tämä uudempi red dragon vakuuttaa ja tulee varmasti joku päivä löytämään tiensä mun dvd hyllyyn, jos näistä kaikista kolmesta tulis joskus joku boksi tyyppinen sydeemi. Kertokaas kokemuksia leffasta Hannibal.

-ozz7pp.. ke?-

mikk0
10.01.2003, 18:30
Pettymys, ikävä kyllä. Se yrittää olla jatkoa uhrilampaille mutta pelkästään se että pääosaa esittää eri naikkonen antaa melko huonon lähtöasetelman. Tunnelmaa on muutamassa kohtaa mutta loppu menee ihan pelleilyksi. ehdottomasti huonoin näistä kolmesta. Red Dragon yllätti minutkin positiivisesti, usein hyvä kun ei oikein tiedä mitä odottaan.

mika
11.02.2003, 11:10
En ole vielä katsonut enkä tiedä voinko katsoakaan.
Olen lukenut sen kirjan ja jotenkin peloittaa
että elokuva tulee olemaan pettymys. Ei pitäisi
lukea näin paljon ;)

W

Köököö.