View Full Version : känni ääliöt
helou onko täälä muita offareita tjuupassa
Hessu888
18.04.2020, 08:04
Lappeen ranta kuittaa
hiluvitkutin
18.04.2020, 11:14
Onhan se jo yli puolenpäivän😏
No niin, mitäs me nyt sitten tehdään? Rattiin ei parane, rälläkkään ei kannata koskea ettei sitten huomenna tarvitse katua (huom. hauska sanailu) turhankin avarien pyöränkaarien kanssa, tai että ei tule pipi ja kuormita koronan lisäksi terveydenhuoltoa.
No niin, mitäs me nyt sitten tehdään? Rattiin ei parane, rälläkkään ei kannata koskea ettei sitten huomenna tarvitse katua (huom. hauska sanailu) turhankin avarien pyöränkaarien kanssa, tai että ei tule pipi ja kuormita koronan lisäksi terveydenhuoltoa.
Tätä jo odotinkin. Meni yli vuorokausi, että kaikkien alojen kommenttaattori löysi tämän säikeen.:(
taas tuli korkinpäälle astuttua kävin aamulla kalassa sain melkein suurimman hauen ikinä aluks luulin et oli pohjassa mut rupes piru potkiin sain hinattua aivan rantaan ja eka kunnonpotku ja räpss siima poikki vähä vitutti:cool:
Uudet siimat koneeseen, vai olitko UL-vehkeillä liikkeellä?
Aina on hyvä sää (syy) juopotella!
Mikä kiinnostaa, siihen suuntaan kannattaa pyrkiä.
Jos perjantai fiilis jää päälle niin sit on hyvä alku "putkimiehen" uralle, yhellä kylänmiehellä kesti paras putki 8viikkoa...
joo otin aikanani 3kk. putkeen.onneksi pääsin eroon.nyt vain muutama joskus.
juomis asiat on mulkunnosa kaikki on hyvin kuhan on juomist eehhehe
Ei voi olla asiat kunnossa, jos juominen on mulkun osa? ;)
Lerssinen
26.06.2020, 22:13
Missä puljussa nää olit ?
:Dkesä menee helposti känniääliöilta,mutta kun tulee pakkaset jäätyy kieli taksitolppaan kiinni.tais klamydia laulaa aikoinaan.hyvää illan jatkoja.
Kotimatkalla fillari offia kulmat kurtussa
Kaitsu67
22.08.2020, 11:06
Taidat olla palstan ainoa kännäri :D :p
Voishan sitä muutaman pirkan ottaa kotona.
jospa ottas vähä vodkaa palkka turvasta tuli taas hylsy entiä miten sais nuomun palkat perittyä suomen viran omasten mieli on et köyhät kyykkyyn:eek:
Joku konkkaan mennyt firma jättänyt palkat pystyyn, vai ollut alihankkijana eikä ole urakoitsija maksanut mitä pitää?
Noi on kyllä aivan perseestä olevia tilanteita, silloin kun järjestelmän pitäisi turvata niin se ei sitten välttämättä menekään niin.
Kunhan muistaa että ei ole sellaista asiaa mitä ei viinalla pahentaisi. Voi ja saa sitä vitutukseenkin ottaa, kunhan siitä seuraa hyvä mieli :cool:
Minä napsautan nyt uuden Pirkka- oluen ja otan myötätunnosta kossunäkäräisen! :)
Hirveesti porukkaa ylivieskassa
Työn antaja hoiti patruunaa konkurssipesän hoitaja kussy kaikki
Ei sen kaltaista sotkua olekkaan, mitä ei viimeistään alihankintaketju saisi sössittyä. Kurlaa vain... :)
Juha Vuorinen
25.04.2021, 13:56
Kannattaa valita ottaako viikon putken vai 6-metrin putken.....
Mie oon tääl vielä muitten riesana:p
Ja oon tulossa finlandiatretro trlpikkiin ajan eli siellä nähbään
Muutama tullut juotua offattu koko päivä kisaan oon tulossa mut hiluxin tehot hukassa ei aha kunnolla savuuttaa kyllä
Juu hiluxixa leima :D
Kisaan menossa
Nyt juomassa synttärit kännejä
Ilman huomautuksia hilu leimasta läpi aik hyvin on ollu offi kamppeena Vuodesta 2006
Nii nuo palkat saamatta soitin pomolle et ei kö ois fiksua maksaa
Niin se antoi nivan ihan hyvä ku paprut mut en saa unta papereita
hj 60/61
18.09.2021, 23:31
Hönö offarit, hyvää iltaa...🍻
Hui oon vähä tuupassa retro tropiikki tuli ajettua ja ens vuonna uustaan
Hauskaa oli mahtavat maastot suosittelen
Hilux kesti ja oli mahtava meininki
Taas on päivä mettäsä viety rasteja :D
Hiluxissta hajos Etu panhardi haittaa .muutena ajo ominaisuuksia vähä
Ja kuskin puolen ikkunakin hajos
Mut nyt jo kotona bisse maistuu hyvältä
Hiluxin banhardi tulijo korjattua vielä ku ois ikkuna
Juu rastit viety jotaib70-80 pitää kysyy jos palstalaisetki pääsis ajamaan täl hetkel vain oman kerhon porukka saa osallistua joku 8tunnin kisa ois bii ja oon ottanut vodkaa jos menis baariin kattoon pikku tyttöjä
Ja Mää lähen baarissa on mokoma esiin tymässä
Ei muutaku hyvät juhannukset
Elämä hymyilee
Mul on Uus työpaikka
Omituinen tunne ku ei aamulla vituta lähtä töihin
:D
Nii ja ihan muutaman oon ottanut :p
Juu hyvät jussit muutama olut otettu kun pitkästä aikaa vapaa viikonloppu ja sitten vielä nyt alkaa kesäloma.
Tai ainaskin pitäs alkaa jos ei vastaa työ kännyyn ja omaankin katsoo vaan kerran päivässä varovasti.:D eikä lue sähköposteja.
Pitkästä aikaa juomassa ei muutaku terkkuja nyt ollaan uraputkessa hirvee kiire ei oo ees kerenny ajeleen hiluxi ois kunnossa mutkalla ei kerkiä ajaan nyt mä ymmärrän ku kaverit aina sano et kiire
Paljussa pimeessä, pullo punkkua takana. Ihan bueno!
HiemN vodkaa nautineena mieti n et mihin menis mut ylivieskassa mun ikä sille baarit hukassa teini paikoissa katotaan kieroon ? Minne menis ku ei yksin kotonakaanjaksas olla:eek:
Pitää Pitkästä aikaa juopotela ei kukaan haluas ostaa hiluxsia on maannut tallissa aja matta monta kuukautta sais ehkä 7000 voi olla et en Pysty myydä on ollu mulla jo vuodesta 06 :p
Ei muutaku hyvät uudet vuodet :D
Kyseessä klassikko tojota
Sitä ei kannata palata koskaan kova peltinen toisinku pritti romut
Jaa niin paljo hynää sulta ei löydy et myisin sulle ei siinä ote taan yhdet toytan ylivoimasuudelle :cool:
Mun mielestä.hilusi on aika kova munromussa on alku peränen 2l moottori alkuperäinen laatikko siinä on alkuperäiset akselit siis on vaihdettu muta alkuperäisen kaltaiset. Alustta on gmesen joka kuulla on levyjarrut
Välitykset turbo ynnä muuta paine ilma lukot cromot pumppua rukattu mutta kaikki on alku perästä aika kova omat akselit ja kaikki
Joo meinasin juopotella taas mut
AUTO vaihtu harraste vehkeeksi tulis toitan lisäks
Cabilalacci :D
Huhui mitä sitä humalassa tulee kirjoitettua
No hiluxin kanssa edetään kisoihin oon tulossa syksyllä tänä vuonna on tullu ajettuakerran mut ei kai siinä ajetaan niin pitkäänku kulkee
Jos tänään kävis Kapakassa :cool: