View Full Version : patrolin laatikonvaihto
olin lukevina et 4 ja 5 lovisen laatikon kiinnityspaikoilla olisi eroja,pitääkö paikkansa vai meneekö ihan noin vaan paikalle.4lovinen -81 ja 5 lovinen -87 jos enenmän auttaa asiaa.mut en löytänyt searchilla nyt tähän hätään mitään tohon asiaan helpottavaa tietoa.
joo runkokiinniitus erikohassa kardaanit eri mittaset kytkiakselissa eroja mutta korjattavissa kytkin levyn vaihdolla.saa kuiten laitettua ilman suurempia ongelmia jopa istekin sen tein
Note! This message was posted anonymously!
Tukikumitkin on muistaakseni vähän erilaiset. Kuskinpuoleista vaihteistonkannatinrautaa jatkoin taaksepäin vai olikohan se eteenpäin? Apparinpuolella pääsee helpommalla. Jotenkin yhdistelemällä 4-ja 5-vaihteisen kiinnitysosia sen tein, kun on tuo muisti jo niin pirun huono...
riittääkö että teen töissä levyyn 2x4kpl 10-12mmreikiä 15-20mm levyyn ja muutan sillä paikat kiinnikkeisiin vai rälläköidään kiinnikkeet irti ja hitsataan uudestaan oikeaan paikkaan kumpi tapa helpompi jos saan kysyä ettei suotta hakkaa pientä päätä patrollin pohjaan ja totea että vittu kun en tehnyt noin.ja 33SD otitko molemmat yhdessä pois kun vaihdoit paremman tekniikan ja pelittääkö ny niin että huomaa eron. näinköhän se etenee kysyy hän?
quote:
riittääkö että teen töissä levyyn 2x4kpl 10-12mmreikiä 15-20mm levyyn ja muutan sillä paikat kiinnikkeisiin vai rälläköidään kiinnikkeet irti ja hitsataan uudestaan oikeaan paikkaan kumpi tapa helpompi jos saan kysyä ettei suotta hakkaa pientä päätä patrollin pohjaan ja totea että vittu kun en tehnyt noin.ja 33SD otitko molemmat yhdessä pois kun vaihdoit paremman tekniikan ja pelittääkö ny niin että huomaa eron. näinköhän se etenee kysyy hän?
Ite en vaihtanu kiinnikkeitten paikkoja. Tarvitsee ainoastaan n.10cm pitkän 5cm leveän lattaraudan siihen jatkoksi. Ei ole hankala. Siis mitkä molemmat yhdessä pois?
turbomoottori ja laatikko vai muistanko väärin et suunnittelit vaihtoa sorry
Note! This message was posted anonymously!
Ei ne taivu pakettina pois, paitsi jos käyttää kulmuria. Ja pelittää tietysti, lisäsin hiukan paineita ja syöttöä. 3" putkisto turbolta asti ja semmoisen "läpivirtausvaimentimen" väsäilin ettei ahista. Kyllä lähtee! Saapa nähdä kauanko perä kestää.
mulla on nelivaihteinen laatikko jossa viisvaihteisen pääakseli nelivaihteisen rattaat vitospoksi tyhjänä ja vitosen jakolaatikko ja passaa paikalleen kytkinakseli piti sovittaa sorvaamalla pääakseliin
Note! This message was posted anonymously!