View Full Version : Sahti
Sahti, tämä maanmainio syrjäkylien tuotos. Sopii säällä kuin säällä ja juhlaan kuin juhlaan. Juodaan joko sellaisenaan tai talvien kylminä iltoina myös lämmitettynä. Annan kummallekin vaihtoehdolle 8+/10.
Suosittelen.
Help me and BenDover reopen Ristiässä.
SamppaFIN
02.10.2003, 19:28
Tulipas juotua kanssa toisen kerran elämässä sahtia pari viikkoa sitten.. Oltiin landella ja maatilan isäntä tarjosi omasta tuotannostaan sahdit. Kertoi, että 2 litraa on miehen mitta. No saatiin parit litrat tiputettua ja isäntä oli aivan tillin tallin ja mulle jäi vaan fiilis, hyvää oli tätä me otetaan..
Sahtihan on hieman hapan juoma, että joutuihan sitä hieman nieleskeleen ennen kuin kurkku alkoi vetään kunnolla. Hiilihapottomuus hieman häiritsi, mutta kaiken kaikkiaan vekkuli juoma.
Käyttäjä
02.10.2003, 20:44
quote:Sahti, tämä maanmainio syrjäkylien tuotos. Sopii säällä kuin säällä ja juhlaan kuin juhlaan. Juodaan joko sellaisenaan tai talvien kylminä iltoina myös lämmitettynä. Annan kummallekin vaihtoehdolle 8+/10.
Ookko maistanu lämmitettynä,mä en ainakaan uskaltais mutta kaivokylmänä,oksat pois ja osa runkoo... on se niin hyvää
#perillepääsy ei ole itsetarkoitus vaan matkanteko#
boogie44@luukku.com
Mää en juo enää koskaan sahtia.
petris - isä ja elämän tuomari
Olen maistanut lämmitettynä. Yllätyin kuinka maukasta herkku oli näinkin. Mutta kesäilmoilla en suosittele.
Help me and BenDover reopen Ristiässä.
siinä on vaan niin pirun iso homma tehdessä... pitäs olla tilaa saaveille ja muuta... muuten kyllä ihan ok.
-odotus on ajan mitta-