PDA

View Full Version : chevy pickup


23.11.2005, 22:27
Kertokeehan viisaammat kun tuossa rupean pikuppia laittelemaan, niin minkälaiset lukot kannattais laittaa? ARB paineilmat on vähän turhan kalliit. Jotkut kartiolukot? Toimiiko ne miten etuakselissa?, ilmeisesti ei tartte nelikolla maantiellä ajella? Mut en tarvia nelivetoa muualla kuin maastossa ja jos jää kiinni. Auto on melko vakio 33" kumeilla. Täytys saada semmoset että ei tarvia jokaviikko säädellä tai korjata, käyttöautosta kumminkin on kyse. Nyt vaan vaikki tieto ja kokemukset esiin.

Note! This message was posted anonymously!

JanneBlomgren
23.11.2005, 22:38
Kerros vähän tarkemmin mikä pickuppi on kyseessä.

Itsellä on takana DetroitLocker kun se oli niin halpakin mun akseliin ja edessä ARB ja se on kyllä hyvä...

Noista kartiolukoista ei ole kokemusta mutta takana toimii tuollainen DL tai LockRight ihan hyvin kun akseliväliä kuitenkin on sen verran ettei se juurikaan haittaa kääntymistä. Ja on varmatoiminen. Talvella mielenkiintoinen.



Kyllä jenkki on jees!

"Idioottivarmalla" aliarvioidaan idiootteja

HeikkiH
23.11.2005, 22:40
Eikö siinä ole takana käkikello, eli GovLok valmiina? Mulla on Blazerissä sellanen, ja etuperä avoin. Hyvin on pärjännyt maastossa vaikka edessä ei olekkaan lukkoa, ja aivan varmasti tulet tarvitsemaan nelikkoa talvella tien päällä. On nimittäin kaupungissa paaaljon mukavempi lähteä valoista nelikolla kun ei tartte himmata kaasulla että sutiiko/ei sudi.

Tosin on tuon käkikellon kanssa hieman vikuri ajaa kun lyö sen päälle risteyksessä juuri sillon kun on kääntymässä = perä sladissa. Tämä siis takaveto päällä. Nelikolla ei ongelmaa.

Etupäähän laittaisin jonkun kytkettävän lukon, ARB, Ox-Locker tai T-Locker. Kaikki ovat kalliita, mutta käytössä vain sillon kun tarvii.

Heikki H.
==================================================
Chevrolet K5 Blazer 6.2D+TH700+NP205+D44+12bolt

Paavo
24.11.2005, 00:04
quote:Mut en tarvia nelivetoa muualla kuin maastossa ja jos jää kiinni. Auto on melko vakio 33" kumeilla. Täytys saada semmoset että ei tarvia jokaviikko säädellä tai korjata, käyttöautosta kumminkin on kyse.Miksi ihmeessä tuollaiseen käyttöön pitäisi olla lukot?

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."

blazoffer
24.11.2005, 09:37
quote:
Eikö siinä ole takana käkikello, eli GovLok valmiina? Mulla on Blazerissä sellanen, ja etuperä avoin.
Heikki H.
==================================================
Chevrolet K5 Blazer 6.2D+TH700+NP205+D44+12bolt


Olen ymmrtänyt että tuo käkikello on vakiona vain juuri Blazerissa. Ja muissa - PU, Van etc. - lukot on optioita ja lähinnä kitkamallisia.
Mene ja tiedä.

Mikäs koodi sulla on hanskalokeron (ilmeisesti siellä) RPO-luettelossa? G80, G81 vai G86 - vaiko ollenkaan?



Edited by - blazoffer on 24/11/2005 16:56:09

24.11.2005, 10:54
Ajatteko talvella chevyillänne takavedolla? itse kokeilin kerran ja oli melko vaivanloista ajamista.(auto blazer 6,2)Tuo käkikellolukkohan on ihan hyvä jos toimii oikein.

Note! This message was posted anonymously!

blazoffer
24.11.2005, 17:00
Joo on ihan hyvä silloin kun toimii - siis maantiellä ja mudassa, mutta tarvii suuren nopeuseron kytkeytyäkseen eli ei välttämättä hitaassa möyrinnässä niinkään hyvä.

Ja surullinen tosiasia on että jos on vähänkin enemmpä torkkua koneessa poikii pienet käenpalaset ympäri perähampaita ja särkee kaiken banjon sisällä.
Yhteenvetona: vakiokoneeseen ja kevyeen offiin käypä laite.

SamiN
24.11.2005, 22:06
quote:
Joo on ihan hyvä silloin kun toimii - siis maantiellä ja mudassa, mutta tarvii suuren nopeuseron kytkeytyäkseen eli ei välttämättä hitaassa möyrinnässä niinkään hyvä.

Ja surullinen tosiasia on että jos on vähänkin enemmpä torkkua koneessa poikii pienet käenpalaset ympäri perähampaita ja särkee kaiken banjon sisällä.
Yhteenvetona: vakiokoneeseen ja kevyeen offiin käypä laite.




Jaa, pitääpä sitten harkita pikapin perään toista lukkoa..

Olikos tossa yllä ne kaikki etuaksulalle käyvät lukot?

Käytetty mutta ehjä olios hakusessa..

<h3>MIKSI?? </h3>

SamiN
24.11.2005, 22:06
quote:
quote:
Joo on ihan hyvä silloin kun toimii - siis maantiellä ja mudassa, mutta tarvii suuren nopeuseron kytkeytyäkseen eli ei välttämättä hitaassa möyrinnässä niinkään hyvä.

Ja surullinen tosiasia on että jos on vähänkin enemmpä torkkua koneessa poikii pienet käenpalaset ympäri perähampaita ja särkee kaiken banjon sisällä.
Yhteenvetona: vakiokoneeseen ja kevyeen offiin käypä laite.




Jaa, pitääpä sitten harkita pikapin perään toista lukkoa..

Olikos tossa yllä ne kaikki etuaksulalle käyvät lukot?

Käytetty mutta ehjä olis hakusessa..

<h3>MIKSI?? </h3>


<h3>MIKSI?? </h3>

24.11.2005, 23:05
Joku ihmetteli et miks laittaa lukkoja. Ihan korvatakseni huonoja maasto ajotaitoja :) Mutta kun puran koko vekottinen palasiksi niin nyt on helppo asentaa lukot. Niita sillon ei ole kun tarviais. Eli taakse detroitlocker.. Mutta nuo arb paineilmalukot on varmaan hyviä, hinta vaan jää kaivelemaan.. miten tommonen detroit locker toimii edessä?

Note! This message was posted anonymously!