PDA

View Full Version : Valmis offiauto

Topi1982
20.03.2019, 19:21
Vähän tulkinnanvarainen sana tuo valmis.
Jotkut käsittää, että on valmiiksi (jota offiauto ei ikinä ole) rakennettu.
Toinen ajattelee, että on valmis purettavaksi/paaliin tai muuten loppu.
Minä olen enempi jälkimmäisen tulkinnan kannalla.

wikke
20.03.2019, 19:53
No todellakin tulkinnanvarainen! Muistellaanpa vanhoja trial sääntöjä, ja vaikka "ykkös luokkaa".

Huoh, oi sitä aikaa jolloin kuskin taidot näytteli suurempaa osaa kuin se että ketä sääli vähiten ajokkiaan. Samalla kalustolla tultiin kisoihin, ja ajettiin sillä vielä kotiinkin...

artsi777
20.03.2019, 21:57
Onko valmis sana tässä se ongelman ydin, vaiko murrejuttu (ei koira) siis että ollaakos sitä itäsuomessa vaiko länsirannikolla :)

Heguli
21.03.2019, 05:42
Pitäisikö laittaa pystyyn äänestys tästä tärkeästä asiasta :cool:

Topi1982
21.03.2019, 11:32
Kaikille niille yksittäistapauksille, jotka eivät pysty/osaa muodostaa omaa mielipidettä edes yksinkertaisista asioista on varmaan tarpeen saada äänestyksen tuomaa suuntaa päätöksiinsä.

Pajares
21.03.2019, 16:38
Tarkemmin kun miettii,Niin täälläpäin puhuttuna "ihan valmis" tarkoittaa äkillisesti rikkoontunutta vanhaa konetta/laitetta josta on tullut käyttökelvoton.

Myös joku voi olla päästänsä "valmis",Mutta yhtälailla voi olla "ihan morokin" päästänsä.

Pojalle sanoin viimeksi kun peltoautolla rällättiin ja letku mossahti konehuoneesta,Että siitä tulikin valmista tältä päivää.
-Koska tokaisuun oli liitetty tältä päivää,Niin se ei kuitenkaan ollut lopullista.Eli ei tullut ihan valmiiksi:D:D:D.

Arpe
24.03.2019, 18:12
Vähän tulkinnanvarainen sana tuo valmis.
Jotkut käsittää, että on valmiiksi (jota offiauto ei ikinä ole) rakennettu.
Toinen ajattelee, että on valmis purettavaksi/paaliin tai muuten loppu.
Minä olen enempi jälkimmäisen tulkinnan kannalla.

Valmis offiauto = ensimmäinen vaihtoehto.
Ihan valmis offiauto = jälkimmäinen tulkinta.

:D :D :D