PDA

View Full Version : Erikoisin joululahjasi 2018

Kartse1
24.12.2018, 15:46
Alkoholituotteita tulee joka vuosi, mutta nyt oli kassissa jotain erilaista:

- Litran pullo Finlandia Vodkaa ja etiketiksi oli teipattu sadan Euron seteli.
- Tosi hienot, itse kudotut villasukat ("kahdeltakin naapurin rouvalta") :p
- Kaikilta oli paketti myös tuolle Hurtalle

Edit: Olin parisen viikkoa tuttavapariskunnan talkkarina heidän Uuden-Seelannin loman aikana.
Vein & hain lomalaiset kentälle ja pidin talon lämpimänä. Muiden lahjusten ohessa tuli erikoiset sukat:

Possum Merino. Merinovillaa, johon lisätty opossumin karvaa, lähinnä kai kulutuskestävyyden vuoksi.
55% warmer than merino. 35% warmer than cashmere.
www.mkm.co.nz

savustin
24.12.2018, 16:38
Meikä sai yllätyksenä verstaan naapurilta kissantappo syytöksiä taas,Vaikka viimekerrasta on jo vuosia aikaa oli tämä järjenjättiläinen ottanut eilen asian taas esille työkaverini kanssa.Eli suurkiitos tästä joululahjasta.

wikke
24.12.2018, 19:46
Alasin joka painaa 590g :D Juuh, ei 59kg Muotoilu kyllä kun missäkin isommassa Lokomossa... :)

AVRO
25.12.2018, 10:15
Lemmy saunalämpömittari. Pitäis vaan saunaremppa saattaa loppuun...

Bj Andy
25.12.2018, 10:22
Lemmy saunalämpömittari. Pitäis vaan saunaremppa saattaa loppuun...

Olikohan tuon lahjan tarkoitus olla sitten vihje? :D

Itse sain emännän 12v tyttäreltä hänen itsensä tekemän löylykauhan...hemmetin siistiä.:D

AVRO
25.12.2018, 11:02
Olikohan tuon lahjan tarkoitus olla sitten vihje? :D

Todennäköisesti :)

Jappi
25.12.2018, 14:36
Sixpäcki, mutta vähän erikoisempia oluita kuusi erilaista. Mistä lie tytär osannut alkon kautta tilata mokomat.

Jucifer
25.12.2018, 16:36
..mistä lie osannut? Sanoo henkilö joka allekirjoituksessaan lainaa Korpiklaania. Jos tyttö on joutunut edes puolivahingossa kuuntelemaan samaa musiikkia niin väkisinkin jotain tietotaitoa aiheesta tarttunut.

Itse sain tälläsen jouluisen paidan. Ihan kiva ajatus vaikka vähän väärän koppanen supuru onkin.

perkei
29.12.2018, 07:15
Mie en vietä joulua, joten saamieni joululahjojenkin määrä on aika olematon.
Mutta tänä vuonna sain yllätyspaketin, jossa lähettäjän kohdalla luki KEMPPI.
Paketissa oli Born to weld-pipo, Born to weld-T-paita, Kemppi-termosmuki ja tietenkin Kemppi-hitsaussuikka. :)
Olin todella ilahtunut! Semmosta termosmukia on monesti tehnyt mieli ostaa, mutta aina se on unohtunut/jäänyt tuonnemmaksi. Nyt sain sellaisen aivan yllättäen. Ja mikä cooleinta, siinä lukee Kemppi. :):cool:

Edit: sorry, mie en muistanut että oon jo toisessa topicissa hehkuttanut tätä pakettia. Dementiani etenee vakaasti.

wikke
29.12.2018, 10:03
Ilman suurempaa vittuilu (ihan sellaista pikkuriikkistä vinoilua vain ja ainoastaan...) miten musta tuntuu että kakkakikkarekkin on erään mielestä ultra cool, jos siihen vain on Kemppi prässätty? :)

perkei
29.12.2018, 10:19
Ilman suurempaa vittuilu (ihan sellaista pikkuriikkistä vinoilua vain ja ainoastaan...) miten musta tuntuu että kakkakikkarekkin on erään mielestä ultra cool, jos siihen vain on Kemppi prässätty? :)
No en mie sentään kakasta tykkää, mutta kaikki muu käy. T: eräs :p

Nall3
29.12.2018, 13:49
Ladattava sytytin. Oli tyttökalenterin päällä ja näytti enemmän pinseteiltä kun sytyttimeltä. :D