View Full Version : M: TOYOTA BJ-75 -89 HYVÄ, aito paku
Kaikinpuolin hyväkuntoinen, ruosteeton, kilvissä, aito paku (ei huoltoauto). Kone uudemman mallin 3B, 5-v loota, lukkoperät, vinssi PUUTTUU. Kaikki ok + toimii. Ollut minulla jo useamman vuoden, EI jobbausauto.
Tarjota saa. Vaihdossa käy LJ-70, HYVÄ BJ-40/42, HYVÄ HJ-61.
Hp. 6900,-e
043-2001782
Note! This message was posted anonymously!
MMC_Tero
17.11.2005, 18:52
Mitäs eroa tuossa uudemman mallisessa on vanhan malliseen 3b koneeseen ?
Tehokkaampi (kai), tunnistaa siitä että venttiilikoppa alumiininen + rivoitettu ja öljynputsarin jalka eri asennossa. Joku viisaampi saa kertoo mitä teknistä eroo siinä on, ite en tiedä. Jollain nettisivulla väitettiin joskus, että se olis tehty turbolle sopivaks (öljysuihkujäähdytetyt männät tms.), tiedä häntä sitten... Sen tiedän, että ainakin-87 mallissa on vielä vanhemman mallin kone, uusi tuli -88 tai -89.
Note! This message was posted anonymously!
Käyttäjä
17.11.2005, 19:27
Onhan vanhemmissakin amuliininen vvenakoppa mutta et rivoitettu...aina oppii lisää.....
#perillepääsy ei ole itsetarkoitus vaan matkanteko# Saunalahti rules
SLCK Member #51
kayttaja@offipalsta.com
cruiser60@luukku.com
http://www.petrisimolin.net/gallery/data/images/Kayttaja-sig.png
MMC_Tero
17.11.2005, 19:39
onko 4 vai 5 syliterinen ?
3B moottori on 4-sylinterinen, PZ moottori on se susi 5-pyttynen... Tää EI siis oo PZJ-75.
Rekisteröity vaan 1+1, eikä saa kun enintään 1+2. Soittakaa mieluummin, en viittis naputella tekstiviestejä... Käy se HJ-45kin vaihdossa JOS väliraha on sopiva...
Note! This message was posted anonymously!
No tossa olis sulle HJ jos tosiaan hyvää etsit ! ! !
http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/topic.asp?TOPIC_ID=18138
Otappa yhteyttä jos vaihto tuollaiseen kiinnostaisi. Tavoittaa täältä tai numerosta 050 4864769
"Pisnes is pisnes and Love is Bullshit"
#SLCK215 HJ61 -89, BJ75 -89, FJ40 -73
Vaihto periaatteessa mahdollinen, mutta en missään tapauksessa edes harkitse jos pyydä välirahaa...?
Note! This message was posted anonymously!
Ihan nippelitietona, kaikki 3B-koneet ovat männänhelmojen öljysuihkuilla. 2B-koneista en tiedä, mutta eipä niitä Suomeen ole taitanut kulkeutuakaan. B-koneista ne puuttuvat.
Missä asennossa öljynputsarin jalka muuten on? Seuraavanlaisessako?
http://www.petrisimolin.net/gallery/data/images/JF-3B-vm88.jpg
Kun eihän tuo taida runkopalkin takia mahtua olemaan kuin pystyssä?
ei jobbaus auto?=älyttömän kallis auto!
Note! This message was posted anonymously!
ei rahaa tilillä?=älyttömän tyhmä kommentti!
Note! This message was posted anonymously!