View Full Version : HJ61 terraintamer kytkin ? TTCK6904F
jeepi ukko
12.10.2018, 12:40
Tuli tossa tilatta OFFROAD TARVIKEELTA uus kytkin hojoo hinta 795 tuote no TTCK6904F onks kellää kokemusta kyseisestä kytkimestä ? Ja hyviä vinkijä voi toki anta myös vaihto hommaa ja sitte uuden kytkimen säätön
jeepi ukko
12.10.2018, 21:07
https://www.autopartsco.com.au/terrain-tamer-fortified-clutch-kit-toyota-landcrui~17324
Siinä linkki vielä maailmalta.
HJ60_Jussi
13.10.2018, 18:04
Tainneet kaikki (mukaan lukiien minä) ostaa tamgearsilta exedy racing kytkimen. Ei ollut kallis ja sietää käyttöä
jeepi ukko
13.10.2018, 18:11
Tamegersilta ei saa exedyä...kuulema vuoteen eivät olet saanet tehtaalta sitä eikä tieneet milloin tulee. Kattelin sitte muilta vastaavia 40%jäykempiä ni hintaa oli noin 500€ tota ytte suositeltii että kuulema kestää. Ja muutoma satku vaan eroa noihi muihi niin ajattelin sitte ottaa tuon.
Millasia nuo Exedyn HD kytkinpaketit on käytännön ajossa? Vaatiiko esim lisää poljinvoimaa ja miten luistatus (alkaako ravistaan tms). Itellä HJ61 päivittäisessä ajossa ja pienoista luistoa toisinaan havaittavissa.
Minulla on tuo ja se on periaatteessa sama kuin exedyn upraged safari tuff hd, pois lukien että tässä on toinenpuoli sintterpaloilla. Päivitetty versio tamgearsinkin myymästä safari tuffista, jota saa edelleen mailmalta. Hinta vaan on noussut ja samaa tasoa tämän terraintamerin kanssa.
Ihan toimiva kytkin ja poljintuntuma normaali, vähä jäykempi tietenkin.
Extreme outpäki hd pakettiakaan ei kannata poissulkea, luultavasti sama exedyn paineasetelma siinäkin. Riittää aika pitkälle.
raniemel
06.10.2022, 08:17
mikä on hinta nykyään ja saapiko?
raniemel
06.10.2022, 08:18
Mikä tuon hintaja saatavuus tänään?
raniemel
06.10.2022, 08:19
Minulla samat oireet, millaisen kytkimen laitoit?
Ittellä on samasta paikasta tullut hj:n kytkin ja oon myös cros4wd:ltä ostany hj:n kytkimen ja käytössä itte en kyllä ole huomannut mitään "suuria" eroja mutta tuosta viimesimmästä kytkimestä en osaa sanoa viellä pitemmän aika välin kokemusta kun tuli purettua auto ja nyt viellä hetken ajosta pois... Mutta kaippa tuo ihan siinä menöö missä muunkin firman kytkimet, takuu asioiden hoitamisessa voi olla eroa liikkeiden välillä ainakin oman kokemuksen perusteella