TSÄ-Korjaustyöt
25.06.2018, 18:45
Terveppä kaikille! Laitetaanpa nyt tällanenki härveli nähtäväks, eiköhän se tänne sekkaan sovi. Kuvat puhukoon puolestaan:) Kyseinen jeepinkutale ostettu 2016 ja tähän päivään asti pikkuhiljaa kyhäilty. Ollut työautona metsässä kulkuun ja käyty sitten vähän harrastamassakin
Listaa tähän mennessä tehdyistä "parannuksista"
-Hitsattu kaikki ruosteet pois
-Palkkipuskurit vinssin pikakiinnikkeellä
-Takakardaani jatkettu
-Takana 3,5" korojouset suuntauskiiloilla ja säädettävät riipukkeet, iskareiden alapäät nostettu ylemmäs ja leveämmälle
-Takapäässä uudelleen rakennettu kitkalukko
-Edessä aussilokkeri ja vetarit mallia järeä ISOilla ristikoilla, sekä 50 mm koripalat
-Kaaret avarrettu ja eessä putkilokarit
-Etuakselia siirretty 5cm etteenpäi ja säädettävää tukivartta, järeetä säädettävää panhardia sekä tieten HD-varsisarja jamantilta
-Pyörät mittailtu "neliöön", nauru meinas päästä siinä vaiheessa kun laitoin 6mm lappua säätöpulttien väliin...Miten ne näitä on tehtaalla kasannu??
-Jarruille tehty taikoja, saatii katsurin kanssa lapulle 2.6 taka-akselilta... Pysähtyy kärryn kanssa hiieeman paremmin
-Kooleri ylös keulalle mudan seasta
-Pumpulle tehty taikatemppu, polttaa nyt kumia vakiotassuilla vähä liianki herkkään, savutkin jäi alle kahen
Eli karkeesti tällä hetkellä: Joka pyörä vetää, jopa samaan aikaan, kulkuja on ja 32" Mulracit kuorma-auton nastoilla, 160 nastaa per tassu
Listaa tähän mennessä tehdyistä "parannuksista"
-Hitsattu kaikki ruosteet pois
-Palkkipuskurit vinssin pikakiinnikkeellä
-Takakardaani jatkettu
-Takana 3,5" korojouset suuntauskiiloilla ja säädettävät riipukkeet, iskareiden alapäät nostettu ylemmäs ja leveämmälle
-Takapäässä uudelleen rakennettu kitkalukko
-Edessä aussilokkeri ja vetarit mallia järeä ISOilla ristikoilla, sekä 50 mm koripalat
-Kaaret avarrettu ja eessä putkilokarit
-Etuakselia siirretty 5cm etteenpäi ja säädettävää tukivartta, järeetä säädettävää panhardia sekä tieten HD-varsisarja jamantilta
-Pyörät mittailtu "neliöön", nauru meinas päästä siinä vaiheessa kun laitoin 6mm lappua säätöpulttien väliin...Miten ne näitä on tehtaalla kasannu??
-Jarruille tehty taikoja, saatii katsurin kanssa lapulle 2.6 taka-akselilta... Pysähtyy kärryn kanssa hiieeman paremmin
-Kooleri ylös keulalle mudan seasta
-Pumpulle tehty taikatemppu, polttaa nyt kumia vakiotassuilla vähä liianki herkkään, savutkin jäi alle kahen
Eli karkeesti tällä hetkellä: Joka pyörä vetää, jopa samaan aikaan, kulkuja on ja 32" Mulracit kuorma-auton nastoilla, 160 nastaa per tassu