anssi80
27.05.2018, 21:37
elikkäs myydään hampaita yhteen purren Range Rover Classic joka löytyy topiikista nimellä hangover (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=52953) josta löytyy rangen kasvutarina sekä vähän minunkin. Tällä rengastuksella ja muilla muutoksilla paremminkin metsäkäyttöön suunniteltu mutta kyllä pystyy asfalttiakin nielemään, pienemmillä renkaillailla 35-37 menee ihan katuautosta.
- Kanta-autona toimii Range Rover Classic vm-75 jota vähän paranneltu metsäkäyttöön mutta joka vuosi konttorilla käyty ja leima haettu(tosin leimarenkailla)
- Käyttövoimana toimii "väkivahva" MB om617 valuurauta moottori johon on tehty pumppu 7mm elementeillä hpd:n toimesta ja lisäilmaa ahtaa koneeseen mersun om617 vakio turbiini Ford Focuksen coolerilla lisäpuhaltimilla. (n.200hp)
- Kytkin on rakennettu siihen tyyliin että pitäisi kestää yli 500hp ja 800N ja hyvin on pitänyt
- Alla pyörii akselin roolissa Toyota HJ61:n lukkoakselit murikansuojilla, paineilma lukoilla sekä edessä on lonkkarin murrokset ja laajaliikkeinen tuplanivelkardani.
- Tukivarsina Englanintehtaan tekemän vahvistetut, kevennetyt ja käännetyt tukivarret ja edessä säädettävä panhardi.(kaikki leimakelpoisia)
- Renkaiden virkaa toimittaa TSL 42/15-15 renkaat(vielä työkone ruuvinastat paikoillan mutta kohta irroitan), ikää ja murtumaa on mutta niin on pintaa ja pitoakin. Vanteet mallia self made et n.-110 mutta ihan tiellä ajettava paketti.
- Vinssit: edessä comeup 9500 high speed narulla ja hytistä paineilma vapautuksella sekä paikallis ohjauksella. Takana EWX 9500 narulla ja letku/kauko-ohjaus
- Panssarit laatikoissa ja tankissa
- Kompura + 24L säiliö
- 3000W inventteri
- Hämärässä auttaa edessä 280W ledbaari, sivuilla xenonit ja takana pikku ledibaari
- Kuppipenkit 4 piste vöillä
- Turvakaaret
- Ja monta muuta muutosta
https://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=431&pictureid=210329
Hintaahan tälle on hankala määritellä mutta kun se on pakollinen niin 7500€ tämmösenä.
Lisävarusteita kuten renkaita, vinssejä, valoja, kompuraa, yms karsimalla hintaa voidaan tiputtaa...
Anssi Hankonen
0447033393
anssihankonen@hotmail.com
- Kanta-autona toimii Range Rover Classic vm-75 jota vähän paranneltu metsäkäyttöön mutta joka vuosi konttorilla käyty ja leima haettu(tosin leimarenkailla)
- Käyttövoimana toimii "väkivahva" MB om617 valuurauta moottori johon on tehty pumppu 7mm elementeillä hpd:n toimesta ja lisäilmaa ahtaa koneeseen mersun om617 vakio turbiini Ford Focuksen coolerilla lisäpuhaltimilla. (n.200hp)
- Kytkin on rakennettu siihen tyyliin että pitäisi kestää yli 500hp ja 800N ja hyvin on pitänyt
- Alla pyörii akselin roolissa Toyota HJ61:n lukkoakselit murikansuojilla, paineilma lukoilla sekä edessä on lonkkarin murrokset ja laajaliikkeinen tuplanivelkardani.
- Tukivarsina Englanintehtaan tekemän vahvistetut, kevennetyt ja käännetyt tukivarret ja edessä säädettävä panhardi.(kaikki leimakelpoisia)
- Renkaiden virkaa toimittaa TSL 42/15-15 renkaat(vielä työkone ruuvinastat paikoillan mutta kohta irroitan), ikää ja murtumaa on mutta niin on pintaa ja pitoakin. Vanteet mallia self made et n.-110 mutta ihan tiellä ajettava paketti.
- Vinssit: edessä comeup 9500 high speed narulla ja hytistä paineilma vapautuksella sekä paikallis ohjauksella. Takana EWX 9500 narulla ja letku/kauko-ohjaus
- Panssarit laatikoissa ja tankissa
- Kompura + 24L säiliö
- 3000W inventteri
- Hämärässä auttaa edessä 280W ledbaari, sivuilla xenonit ja takana pikku ledibaari
- Kuppipenkit 4 piste vöillä
- Turvakaaret
- Ja monta muuta muutosta
https://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=431&pictureid=210329
Hintaahan tälle on hankala määritellä mutta kun se on pakollinen niin 7500€ tämmösenä.
Lisävarusteita kuten renkaita, vinssejä, valoja, kompuraa, yms karsimalla hintaa voidaan tiputtaa...
Anssi Hankonen
0447033393
anssihankonen@hotmail.com