View Full Version : Kellään ns. ln110 hiluxia jenkkimallina, eli 3.0 vz-e koneisena...
ZTätä samaa kyselin tossa hilux-palstalla mutta kysästään näin suoraan....tollanen oli kaverilla aikoinaan mutta ei muista enää sen rekkaria.....tartteis muutaman speksin sellasesta laitteesta...:D
Tätä samaa kyselin tossa hilux-palstalla mutta kysästään näin suoraan....tollanen oli kaverilla aikoinaan mutta ei muista enää sen rekkaria.....tartteis muutaman speksin sellasesta laitteesta...:D
Mitähän speksejä vailla? Kyllähän ne saadaan selvitettyä muutenkin.
Kävin Mikkelin konttorilla kyselemässä kiperiä moottorin vaihtoon liittyen, sanoivat että jos olis tollasen "jenkki"-malllin rekkari. Helpottas kuulemma vertailua diesel-version kanssa...
veikkaaja
18.01.2018, 18:21
Eikö 4runner käy verrokiksi? Eikös se oo ameerikassa hilux surf tms.?
Eipä taida....haluisvat samasta mallisarjasta....
Mitähän speksejä vailla? Kyllähän ne saadaan selvitettyä muutenkin.
Oisko -MaTTi-lla antaa hyvää vinkkiä asiantuntijana, miten pitäs menetellä? ;)
Mulle vaan sanovat että rekkarilla ois pätevämpi vertailla..tiedä sitten..:cool:
hiluvitkutin
19.01.2018, 19:10
Mulle vaan sanovat että rekkarilla ois pätevämpi vertailla..tiedä sitten..:cool:
Vertailla mitä?
Moottorin kokoa, tehoa, vai jotain muuta?
Vertailla mitä?
Moottorin kokoa, tehoa, vai jotain muuta?
Tarkoitus ois vertailla 2.4 dieseliä ja 3.0 koneista bensaversiota. Ite tehny sen verran salapoliisityötä, näyttäs että jarrut ym on samaa molemmissa...
Eti täältä: www.japan-parts.eu
Valkkaa North America ja eti VZN110, esim: http://www.japan-parts.eu/toyota/us/1991/4-runner-truck/vzn110l-crmgek/3_671450_059_/tool-engine-fuel
Oman autos löydät valmistenumerolla suoraan.