Nakaka
25.10.2017, 09:19
Moro. Yritin söörtsillä etsiä, mutten löytänyt.
Onko jollain faktoja, tai edes kantapääkokemusta miten onnistuisi kattokorotetun pakun muutos pressukaarimalliin? Kyseessä siis Defender safarivan, ja se kutupahka kirvelee silmiä, sen lisäksi ettei se mahdu minnekkään parkkiin.
Mahtaako tullimies ratsiassaan/katsuri todeta tavaratilan liian pieneksi jos poistaisi koko kopin, ja laittaisi putki(turva)kaaret ja niiden päälle pressun, liitetyn kuvan malliin? Itse haluaisin tulkita auton muuttuvan avolavaksi jossa väliaikainen kate päällä, ja putkikaaret vain tavaran sitomista avustavia telineitä.. :p
Lakitekstistä en itse meinaa saada tästä selkeää tulkintaa, ja paikalliset katsurit eivät uskalla ottaa kantaa.
Ymmärtääkseni huoltoautona pitäisi myös täyttää 3kuution vaatimus, jotta pysyy matalamman autoveron piirissä?
Ei huvittaisi ensin maksaa itseään kipeäksi räteistä sun muista, ja vielä perään 10000€ lisää autoveroa..
Tähän malliin muutos
81825
Onko jollain faktoja, tai edes kantapääkokemusta miten onnistuisi kattokorotetun pakun muutos pressukaarimalliin? Kyseessä siis Defender safarivan, ja se kutupahka kirvelee silmiä, sen lisäksi ettei se mahdu minnekkään parkkiin.
Mahtaako tullimies ratsiassaan/katsuri todeta tavaratilan liian pieneksi jos poistaisi koko kopin, ja laittaisi putki(turva)kaaret ja niiden päälle pressun, liitetyn kuvan malliin? Itse haluaisin tulkita auton muuttuvan avolavaksi jossa väliaikainen kate päällä, ja putkikaaret vain tavaran sitomista avustavia telineitä.. :p
Lakitekstistä en itse meinaa saada tästä selkeää tulkintaa, ja paikalliset katsurit eivät uskalla ottaa kantaa.
Ymmärtääkseni huoltoautona pitäisi myös täyttää 3kuution vaatimus, jotta pysyy matalamman autoveron piirissä?
Ei huvittaisi ensin maksaa itseään kipeäksi räteistä sun muista, ja vielä perään 10000€ lisää autoveroa..
Tähän malliin muutos
81825