Tarolainen
23.07.2017, 07:35
Terve
Olen uusi lava auton omistaja joka tarvitsisi vähän tietoa.
Minulla on 4x4 vw taro(extended cab) 2.4litran bensa koneella joka on tietääkseni sama kun hilux rn110.
Minä meinaan kuormata siihen noin 600kg joka on kiinni lavassa ympäri vuoden jonka seurauksena perä on niin alhaalla että venekärryn/peräkärryn vetäminen ei onnistu koska kärryn tuki pyörä on melkein maassa.
Olen suunnitellut laittaa uudet lehtijouset taakse EFS THX-04HD jotka korottaa 40mm ja on suunniteltu 500kg jatkuvalle kuormalle. Etupää minulla on IFS tyyppinen ja sitä en ole aikonut korottaa.
Onko jollakin kokomusta kyseisistä lehtijousista?
Passaako ne minun taroon?
Pitääkö minun vaihtaa pidemmät iskarit taakse 40mm korotuksen takia?
Kärsiikö kardaani ja ristikot 40mm korotuksesta takapäässä?
Pitääkö minun vaihtaa jotain muuta jos asennan kyseiset lehtijouset?
Olen uusi lava auton omistaja joka tarvitsisi vähän tietoa.
Minulla on 4x4 vw taro(extended cab) 2.4litran bensa koneella joka on tietääkseni sama kun hilux rn110.
Minä meinaan kuormata siihen noin 600kg joka on kiinni lavassa ympäri vuoden jonka seurauksena perä on niin alhaalla että venekärryn/peräkärryn vetäminen ei onnistu koska kärryn tuki pyörä on melkein maassa.
Olen suunnitellut laittaa uudet lehtijouset taakse EFS THX-04HD jotka korottaa 40mm ja on suunniteltu 500kg jatkuvalle kuormalle. Etupää minulla on IFS tyyppinen ja sitä en ole aikonut korottaa.
Onko jollakin kokomusta kyseisistä lehtijousista?
Passaako ne minun taroon?
Pitääkö minun vaihtaa pidemmät iskarit taakse 40mm korotuksen takia?
Kärsiikö kardaani ja ristikot 40mm korotuksesta takapäässä?
Pitääkö minun vaihtaa jotain muuta jos asennan kyseiset lehtijouset?