PDA

View Full Version : Renkaat ulkomaan otteesta

jappe
27.10.2005, 20:45
Tuossa katselin Wranglerin saksalaista rekisteriotetta. Siellä siihen on hyväksytty 31" kumit. Jos rekisteröisin pelin suomeen, olisiko tuolla merkitystä. Saisiko nuo kumit myös suomen rekisteriin. Niin tietenkin heti ajattelin sitten tohon 2" lisää :)

http://www.petrisimolin.net/gallery/data/images/jappe-ote.jpg

Just do it!

Killman
27.10.2005, 21:29
Onkohan toi ihan noin? Jos olisi, niin sitten ton mun märän unen renkaat on 37" ja siihen sitten ne AKE:n 2" lisää...

Miten lie?

offroadjouni
27.10.2005, 21:35
Juu ei onnistu. Poikkeusluvan saattaa saaada helpommin noilla perusteilla, mutta muutoskatsastukssa ei noteerata ulkomaista rekisteriotetta mitenkään tuon suhteen.

//Edit: Mutta kai siihen Wrangleriin nyt 31" pyörät saa? Rubicon mallissa on mun mielestä 31" vakiona, eli sais 33" jos ne lasketaan samaksi mallisarjaksi.

/* Life Begins at 35" */

Jussik
28.10.2005, 08:17
Saksalaisessa otteessa on ~kaksi tietoa jotka kiinnostaa, runkonumero ja käyttöönottopäivä.

mipu
28.10.2005, 11:50
Jappe multa löytyy tollanen todistus TJ Wrankun 31" (245/75/16) renkaista. Saako sillä sitten katsastettua isommat pyörät alle on toinen juttu.

"Elämä opettaa, kuolema lopettaa."

jappe
28.10.2005, 18:54
Ei mulla ole aikomusta kilpiin laittaa. Lähinnä spekulaatoita. Sitten kun menee läpi 35" kumeilla, 4" jousikorotuksilla ja 1" korin korotukseella alkaa kiinnostaa. Ei taida onnistua ikinä.

Muuten hain juuri Grand Cherokeen satamasta. Yli 100km olen ja sillä jo ajellut. Cruisi on kiva. Täytyy varmuuden vuoksi heti öljyt vaihtaa.

Mikä on paras öljy talveksi 4.0l suoralle kutoselle?

Just do it!

-MaTTi-
28.10.2005, 21:43
quote:
Tuossa katselin Wranglerin saksalaista rekisteriotetta. Siellä siihen on hyväksytty 31" kumit. Jos rekisteröisin pelin suomeen, olisiko tuolla merkitystä. Saisiko nuo kumit myös suomen rekisteriin. Niin tietenkin heti ajattelin sitten tohon 2" lisää :)

http://www.petrisimolin.net/gallery/data/images/jappe-ote.jpg

Just do it!

Saa otteeseen jos on alkuperäiset renkaat. Toi näyttäis vaan siltä että ne on muutoskatsastettu siihen kun toi leima pojottaa tossa. Onks toi muuten vasemmalla palstalla vai siinä keskiosassa otetta? Jos on vasemmalla niin todnäk on alkuperäinen vaihtoehtokoko.

Jos tosiaan olis alkuperäinen, silloin 33x12.50R15 onnistuu otteelle jos sopivia vanteita löytyy (raideväli ei muutu yli 30 mm).

jappe
28.10.2005, 22:50
Toi on muutoskatsastus. Siellä keskiosassa.

Just do it!