PDA

View Full Version : MAXXIS TREPADOR BIAS

Black Bear
07.04.2017, 20:01
Onko porukalla minkälaisia kokemuksia Trepador BIAS-renkaasta? Creepystä löytyy paljon juttua, mutta tästä mallista ei niinkään.

offroadjouni
08.04.2017, 12:11
Minulla on tuollaiset ja kyllä niistä tykkään. Kuvio on huomattavasti umpinaisempi kuin esim. Boggerissa, joten paksussa mudassa ja suolla ei ole paras mahdollinen. Kivikossa, hiekassa yms. puolestaan on, ja kylkikuviohan näissä on markkinoiden paras. Omat on competition-kumiseoksella, eli ovat pehmeät ja hyvin pitävät. Haittapuolena on että ainakaan minun mielenterveys ei salli niiden käyttämistä katuajossa kun kuluvat niin nopeasti. Niin ja kisaseosta ei suositella käytettävän tai edes säilytettävän pakkasessa, joten en suosittelen ainoaksi rengassarjaksi.

http://r2.kuvat.fi/kuvat/Montenegro%20officross%2009052015/IMG_3506.JPG?img=img1280

Black Bear
09.04.2017, 17:36
[QUOTE=offroadjouni;1343203]Minulla on tuollaiset ja kyllä niistä tykkään. Kuvio on huomattavasti umpinaisempi kuin esim. Boggerissa, joten paksussa mudassa ja suolla ei ole paras mahdollinen. Kivikossa, hiekassa yms. puolestaan on, ja kylkikuviohan näissä on markkinoiden paras. Omat on competition-kumiseoksella, eli ovat pehmeät ja hyvin pitävät. Haittapuolena on että ainakaan minun mielenterveys ei salli niiden käyttämistä katuajossa kun kuluvat niin nopeasti. Niin ja kisaseosta ei suositella käytettävän tai edes säilytettävän pakkasessa, joten en suosittelen ainoaksi rengassarjaksi.

Juurikin tuon kylkikuvion ja kestävyyden takia oon näitä katellut. Eipähän ole heti risut ja kivet tulossa renkaan kyljestä läpi. Toiseksi setiksi nämä olisi tulossa ja mutarenkaat on sitte erikseen:D