H_Nietu
27.03.2017, 22:42
Koska päätyy....2017?
Ja milloin alkoi?
Kun olit yhteiskunnan napanuoras......millä tahansa energiamuodolla.....:D
Viime kaudella mulla alkoi alkoi 31.12.2015 ja päättyi 31.3.2016.
Ja kaukolämpöverkosta otettu lämmitysenergia oli koko 2016 vuodelle 4,68mwh.
Tänä vuonna mennään vähän pidemmälle ku aloieltiin jo joulukuun alusta.....2016 :D :D :D ja ennustettava arvio on jossain 5-6mwh.
Lämmitettävii neliöit 240 ja kuutioit sen mukaan.....hyvänmatkaa yli 600.:D
Mä veikkaan et päätän myös 2017.....31.3.....:D :D :D Saas nähdä jos kelit sallii.....:D :D :D.
ps.
Kylän paras energiayhtiön tunkkaaja.......:D :D :D
Ja muut tunkkaa lähistöllä jopa x5,x6 tai jopa x7 vuodessa.......ja maksaa useampia tuhansia enemmän energiayhtiölle......:D :D :D.
Ja tää vaan lämmitysenergiasta..... jolla lämpenee mökki ja lämpimät käyttövedet........
Lämpimien käyttövesien osalta kun ilmaisenergiaa on saativilla niin ne lämpenee sillä......:D :D :D
Käyttösähköt erikseen jota menne vuodes noin 2.5mwh........:D :D :D
Ja nää pitää sisällä kaikki rytäämiset tallissakin........:D :D :D
Eikä käyttösähkötkään maksa todellakaan liikaa......valtakunnan halvimmassa verkossa.....:D :D :D
Lähettäneet jopa kyseilytä miten tää on mahdollista.......
Ja ovat käyneet lukemas mittareita usseempaan kertaan vuoes......vaikka kaikki on kaukoluvuis......:D :D :D
Mua ei haittaa........:D :D :D
Ja milloin alkoi?
Kun olit yhteiskunnan napanuoras......millä tahansa energiamuodolla.....:D
Viime kaudella mulla alkoi alkoi 31.12.2015 ja päättyi 31.3.2016.
Ja kaukolämpöverkosta otettu lämmitysenergia oli koko 2016 vuodelle 4,68mwh.
Tänä vuonna mennään vähän pidemmälle ku aloieltiin jo joulukuun alusta.....2016 :D :D :D ja ennustettava arvio on jossain 5-6mwh.
Lämmitettävii neliöit 240 ja kuutioit sen mukaan.....hyvänmatkaa yli 600.:D
Mä veikkaan et päätän myös 2017.....31.3.....:D :D :D Saas nähdä jos kelit sallii.....:D :D :D.
ps.
Kylän paras energiayhtiön tunkkaaja.......:D :D :D
Ja muut tunkkaa lähistöllä jopa x5,x6 tai jopa x7 vuodessa.......ja maksaa useampia tuhansia enemmän energiayhtiölle......:D :D :D.
Ja tää vaan lämmitysenergiasta..... jolla lämpenee mökki ja lämpimät käyttövedet........
Lämpimien käyttövesien osalta kun ilmaisenergiaa on saativilla niin ne lämpenee sillä......:D :D :D
Käyttösähköt erikseen jota menne vuodes noin 2.5mwh........:D :D :D
Ja nää pitää sisällä kaikki rytäämiset tallissakin........:D :D :D
Eikä käyttösähkötkään maksa todellakaan liikaa......valtakunnan halvimmassa verkossa.....:D :D :D
Lähettäneet jopa kyseilytä miten tää on mahdollista.......
Ja ovat käyneet lukemas mittareita usseempaan kertaan vuoes......vaikka kaikki on kaukoluvuis......:D :D :D
Mua ei haittaa........:D :D :D