Kirjaudu sisään

View Full Version : Navara vai Rangeri

J650
13.02.2017, 12:00
Terve vaan kaikille. Pickuppia tekisi mieli ja tällä hetkellä arvon noiden kahden väliltä, vm 06 eteenpäin. Aiemmin mielessä oli hilux, mutta toyota on toyota myös sisältä ja nuo kaappariovet ovat kyllä todella suuri etu. Navaraa kävin jo koeajamassa ja vaikutti ihan mukavalta peliltä. Pää-asiassa auto tulee työajoon ja siirtymät ovat välillä +200 km, joten ajomukavuus on myös iso +. Crossipyör(i)ä kulkisi lavalla silloin tällöin. Netistä luettu varmasti kaikki artikkelit näihin liittyen, mutta olisi omistajilta kiva kuulla huonot ja hyvät puolet

juha86
13.02.2017, 15:07
Itse kanssa viime syksynä etsiskelin itselle uudenpaa kulkinetta alle.Itse päädyin juurikin rangeriin hintansa puolesta mitä toyotaan. Ainoat miinukset tulee rangerin pitkästä ykkösestä ja nelivedon päälle laitosta joka pitää tehdä paikallaan. Muuten olen ollut tyytyväinen autoon. Itsellä 07 vuosimallin 4 ovinen versio pakettiautona joka oli ehtonakin autoa etsiskellessä. 11tkm nyt takana autolla ja toivottavasti paljon vielä edessä.

J650
15.02.2017, 22:22
Kävinpä koeajamassa Rangeriakin. Nissanista jäi kyllä kaikkiaan parempi maku. Tosin toi ford oli hieman huoltoa vaille, ratissa tyhjää vaikka kuinka yms pientä. Ehkäpä ehjänä kokemus olisi ollut miellyttävämpi. Ranger oli kyllä yllättävän hiljainen motarillakin, tosin niinhän ne kaikki kun nykyinen käyttis on 01 hiace :D

Nerd-O
17.02.2017, 08:03
Taitaa vaan Navara olla omaa luokkaa tuon kulkupuolen suhteen? Ainakin mitä minä Navaralla olen ajanut. Hieman kankea peli se on, mutta jos ei nyt mitään kiinteistöhuolto hommaa sillä tee niin eihän se mitään haittaa.