View Full Version : kiinan kopioturbot. hy35w
Vähä kattelin jos päivittäis hjn ahdinta. Kuinkahan tommonen heräilis siinä?
http://m.ebay.com/itm/HY35W-T3-FOR-03-07-DODGE-RAM-2500-3500-CUMMINS-6BT-5-9-DIESEL-TURBO-CHARGER-KIT/151882289066?_trksid=p2053742.c100463.m3226&_trkparms=aid%3D555014%26algo%3DPL.DEFAULT%26ao%3D 1%26asc%3D20150527183144%26meid%3Da4a1c5efa2dd4d50 b8f2b53412aa90bf%26pid%3D100463%26rk%3D1%26rkt%3D1 %26
Konehan on 2h. 12ht syöttöpumpulla. Nykynen ct26 vaikuttaa vähä ahdistavan. Vaik silläki irtos 170hp puolenkilon ahdolla.
tapsa4x4
13.12.2016, 20:05
Mul ollut vuosia nissanin rd28t koneessa kiinan kopio garretti olikohan malli kopio gt28 . Mitää valittamista ei oo ollut, välystä ei oo tullu muutakaan sanomista ei oo.
Mimmones kiinanturbo kannattas ostaa lj moottoriin on ihan vakio ja pyöreet O km ajettu moottori ja turbo hakusessa ku ei kehtaa enää vanhaa laittaa.
Mul on tos soa hojos to4 kopio garret mihin vaihdoin to3 pakopesän ja hyvin on kestänyt ..
Ollut käytössä joku 6v ja ei ole ollut ongelmia ,, ei välystä tai muutakaan feiliä ..
Kyl ne kiinaversiot ainaki mulla kestää :D
Mitäköhän eroo noissa ct26 pakopesissä on? Paikallaan olevassa numero:58020
Hyllyssä 42010, mikä on isomman näkönen.mutta sama 52mm pakosiipi sopii molempiin. Lieneekö apua jos sen vaihtais?
http://m.ebay.co.uk/itm/GT30-GTX3071R-GT3071R-GT3076-Turbo-charger-Floating-Wet-Bearing-Turbocharger-/162255269283?_trkparms=aid%253D222007%2526algo%253 DSIC.MBE%2526ao%253D1%2526asc%253D20150519202351%2 526meid%253Dcbafcfb9d62b48b893388c8eac77935a%2526p id%253D100408%2526rk%253D10%2526rkt%253D25%2526sd% 253D262742287563&_trksid=p2056116.c100408.m2460
patroltd
14.12.2016, 17:13
Mitäköhän eroo noissa ct26 pakopesissä on? Paikallaan olevassa numero:58020
Hyllyssä 42010, mikä on isomman näkönen.mutta sama 52mm pakosiipi sopii molempiin. Lieneekö apua jos sen vaihtais?
On tuo 42010 parempi, on supran pakopesä.
Paras yhdistelmä tehojen kannalta näistä vanhoista tojon ahtimista on supran kompurapuoli yhdistettynä celican jaettuun pakopesään, joka tosin on jo harvinaisempi löytää.
Mulla on tuollainen kombo ollut jo vuosia sd33t:ssä eikä pakopaineet karkaa, ja pakosarjan pystyy tekemään niin kuin se suoraan 6:seen kuuluukin, eli 123 toiseen kanavaan, ja 456 toiseen.
Mikähän numero siinä jaetussa pesässä on? Vissiinki kutsutaan twinentry? Toi 61 pakosarja on jaettu jo alunperin melko loppuun asti.
patroltd
14.12.2016, 19:38
Tämän mukaan 74030 https://www.google.fi/search?q=ct26+twin+entry+turbo&biw=1292&bih=718&site=webhp&tbm=isch&imgil=ClKhJ0tL_ncfSM%253A%253B8oruOg_YuhSofM%253Bh ttp%25253A%25252F%25252Fwww.mr2.com%25252Fforums%2 5252Fthreads%25252F22976-FS-CT26-twin-entry-turbo&source=iu&pf=m&fir=ClKhJ0tL_ncfSM%253A%252C8oruOg_YuhSofM%252C_&usg=__JHDKVCw4h_lpCyi2iTasb_aMkNY%3D&dpr=1.3&ved=0ahUKEwibwsCbmvTQAhUJXSwKHdtMCRoQyjcIMQ&ei=yoBRWJu1F4m6sQHbmaXQAQ#imgrc=ClKhJ0tL_ncfSM%3A
en osaa lyhentää linkkiä :( Edit. se lyhenikin automaattisesti :D
Tuo on tosiaan aika hieno pakopesä jo ihan hukkiksenkin puolesta, molemmille kanaville oma läppä. Joidenkin evo mitsujen ahtimissa on sama rakenne.
Mullakin on yksi tuollainen pakopesä, mutta en viitsi myydä jos tulisi rakennettua veljen hodariin parempi ahdin. Helpottaa katsastusta kun on toyotan osia :D
Edit edelleen. tuota jaettua pesää on myös ollut mr2:ssa
Voisit sä myydä sen mulle niin pääsis testaan :D
Ja hommaat sit tilalle tollasen? http://m.ebay.com/itm/CT26-17201-74030-74060-TOYOTA-Celica-GT-ST185-3SG-TE-Turbocharger-Turbo-Turbine-/182376265525?nav=SEARCH
61 pakosarjaa ku vähä täytehitsais sais siitä jaetun. Jää toi keskikannas parimilliä alle laipan tason.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=463&pictureid=199251
Mr_Peace
07.02.2017, 23:57
Kuinkahan toimisi tälläinen turbo tuollaisessa 2,5 litraisessa dieselissä:
T3/T4 0.63 AR eBay turbo (http://www.ebay.com/itm/Hybrid-T3-T4-T3T4-TO4E-V-band-Turbo-0-63-AR-Oil-Drain-Return-FEED-Line-Kit-AMD-/281946596260?hash=item41a553a3a4:g:4eQAAOSwIgNXtS1 m)
Pitäisi olkaa näin vaatimattoman 1,5 vuoden odottelun ja jahkailun jälkeen vissiin oikeasti lisäämään tehoa omaan -97 king cabiin, kun kerran tuli jo Terraanon pakosarjakin hommattua. Mutta kun oma tietämys noista turboista on vielä hieman hataralla pohjalla, niin ajattelin vielä täältäkin tiedustella viisaammilta ;). Ja kun pakosarjassa on valmiina T25 laippa, niin tuon kaveriksi tarttis myös sovitteen (joita tosin näytti saavan 20-30$).
Vaihtoehtoisesti esim. tälläinen: Terraanon GT2052S eBay turbo (http://www.ebay.com/itm/FOR-Nissan-Terrano-Pathfinder-with-TD27TI-Engine-GT2052S-TB25-722687-Turbo-NEW-/122175073536?hash=item1c7233ad00:g:9FsAAOSwCGVX-yd6), johon pitäisi seppäillä vähän erikoisempi downpipe ja tuohon hintaanhan vielä napsahtaisi alvit päälle.
Vai onko vielä jotain muita ehdotuksia muuta kuin että älä osta kiinan paskaa ja aja se nissani suohon kun ei sillä poiskaan sieltä pääse :D
Kuinkahan toimisi tälläinen turbo tuollaisessa 2,5 litraisessa dieselissä:
T3/T4 0.63 AR eBay turbo (http://www.ebay.com/itm/Hybrid-T3-T4-T3T4-TO4E-V-band-Turbo-0-63-AR-Oil-Drain-Return-FEED-Line-Kit-AMD-/281946596260?hash=item41a553a3a4:g:4eQAAOSwIgNXtS1 m)
Vai onko vielä jotain muita ehdotuksia muuta kuin että älä osta kiinan paskaa ja aja se nissani suohon kun ei sillä poiskaan sieltä pääse :D
Mulla oli Geessä JDM merkkinen T3/T4 turbo, ar lukua en tosin muista oliko sitä merkitty siihen turboon. Siinä on 3,5 litrainen OM603 kone ja turbo heräili vasta 2500 kierroksen tuntumassa. Kun huipputeho on 4000 kierroksessa, niin aika kapeaksi jäi tehoalue, lisäksi vakion mukaan säädetyn automaattilaatikon kanssa ei toiminu huonostikaan. Voin vielä katsoa tarkemmat speksit jos niitä lukee siinä turbossa. Ja jos kiinnostaa kokeilla, niin voin satasella luopua siitä turbosta.
En ole mikään asiantuntija näissä turbohommissa(kaan), mutta minä ainakin miettisin ensin tehotavotteita ja sitten valitsisin suunnilleen sen tehoisesta tai mielellään vähän tehokkaammasta koneesta vakio/kiinankopioturbon.