PDA

View Full Version : Metsäkone Offi kisoissa

rokkitane
02.12.2016, 08:37
Muistaako kukaan, kun joskus 90-luvun puolessavälissä raskaampaan luokkaan osallistui metsäkone? Taisi voittaa sinä vuonna. Kone oli Timberjack 678 f Mini. Ongelma on siinä, etten muista mikä tuo luokka oli? Lähinnä yrittänyt tässä YouTubesta etsiä noita pätkiä, mitä tuli sillon nuorempana katottua. Tai jos joku löytää tubesta niitä, niin voisi linkittää.

A-P
02.12.2016, 09:15
Europa Truck trial.
Muistan koneen jostain kisakoosteesta, kun se tuli hallitsemattomasti alas jotain rinnettä.

DXozvYtILCg

veijon-esso
02.12.2016, 10:20
Europa Truck trial.
Muistan koneen jostain kisakoosteesta, kun se tuli hallitsemattomasti alas jotain rinnettä.

Hehe, tämä tuli heti mieleen kun näin otsikon! se oli aika rajun näköinen alamäki.

mara90
02.12.2016, 17:10
NwIDPolbekU?t=170

Ja tässä arvatenkin kyseinen alastulo 2:50 jälkeen. Siellä on saattanu kuskilla olla kalsarit vaihtokunnossa ton jälkeen, melko rytinällä tulee mäkee alas :eek:

rokkitane
02.12.2016, 17:18
Kiitoksia näistä, tuli silloin teini-iässä EuroSportilta tuota katottua, en vaan millään keksinyt sopivia hakusanoja YouTubeen. Voin kuvitella, miltä tuolla hytissä on tuntunut tuossa alastulossa. Ai saatana kun ei noita painottavia telejä, oli nuo hirveitä vehkeitä ajaa lavetille ja pois, yhtäkkiä nousi joku random teli pystyyn. Tuli joskus tuommosta Miniä kuskattua SM Sisulla. Toinenhan noista on 810 Timberjack, niissä alko jo olla painottavia telejä.

JiiPee
02.12.2016, 17:26
Videolla näkyvän 2-vaunuisen, 3-akselisen Gama Goat'in kuski muuten oli yksikätinen. Hän käytti muistaakseni vasemmalla kädellä keskikonsolissa olevia vipuja. En muista puuttuiko toinen käsi vai oliko vaan toimintakyvytön.

Palex
02.12.2016, 18:06
Miks mulla näkyy vaan valkonen ruutu tuossa videon kohdalla? Onko muilla samaa ongelmaa?:confused:

offroadjouni
02.12.2016, 18:29
Miks mulla näkyy vaan valkonen ruutu tuossa videon kohdalla? Onko muilla samaa ongelmaa?:confused:Chrome-käyttäjillä on jotain hämminkiä youtube-videoiden upotuksessa nykyään. Tässä suora linkki -> https://www.youtube.com/watch?v=NwIDPolbekU .

Eskimo
02.12.2016, 19:55
Olipahan touhua. Tatrat on kyllä kovia.
Mikähän keksintö oli se keltanen runko-ohjattava? Moggia siinä varmasti oli mutta liekkö niitä ollut ihan sarjatuotannossa?

JiiPee
02.12.2016, 21:16
Mikähän keksintö oli se keltanen runko-ohjattava? Moggia siinä varmasti oli mutta liekkö niitä ollut ihan sarjatuotannossa?

Taitaa olla Uniknick? Vähän vanhempaa lainausta:
...
Joissakin malleissa ei ollut kääntyviä etupyöriä eikä jousiakaan, vaan kiertonivelöity runko-ohjaus (Wernerin rakentamat Uniknick'it, http://uniknick.de/Baustelle2005/Baustelle_Knick.html). Uniknick tehtiin Wernerin tehtaalla Unimogin osista puiden runkojuontoon. Knickit on hyvin harvinaisia.
...

KoniJeep
02.12.2016, 22:18
Miks mulla näkyy vaan valkonen ruutu tuossa videon kohdalla? Onko muilla samaa ongelmaa?:confused:

sama vika...

Samppahj
03.12.2016, 07:14
Tulimkans mieleen, ku isäukon kans näitä junnuna kattoin Eurosportilta. Tutun näkönen tuo Timberjack.

Viipo
03.12.2016, 11:45

mulla näkyy firefoxissa valkonen ruutu AP:n videon kohalla, mut marevan video näkyy.

Tojo4wd
03.12.2016, 13:03
Wintoosassa näkyy kumpikin ihan hyvin.