View Full Version : Avatar ja ns. jälkikirjoitus
Topi1982
12.09.2016, 18:07
Antakee kommenttii kellä on vittumaisin sivu lukea jonkun sotkusekamelskan takia.
Onko oikein luetella kaikki vitun koslat, jotka on joskus nähnyt tai liikuttanut?
Kuvista ois paljonkin varmaan mietteitä, esim mitä tekemistä offipalstalla on naisen perseellä oven välissä? Ihan hyvännäköisiähän ne on, mutta...
Jne. mutta mielipiteitä on tällä raadilla kaikista muistakin asioista, niin varmaan tästäkin.:rolleyes:
Mulla ei näy kenelläkään avatarta eikä allekirjoituksia.
Entiä mitä oon klikkaillu, mutta eivätpä häiritse. :D
Antakee kommenttii kellä on vittumaisin sivu lukea jonkun sotkusekamelskan takia.
Onko oikein luetella kaikki vitun koslat, jotka on joskus nähnyt tai liikuttanut?
Kuvista ois paljonkin varmaan mietteitä, esim mitä tekemistä offipalstalla on naisen perseellä oven välissä? Ihan hyvännäköisiähän ne on, mutta...
Jne. mutta mielipiteitä on tällä raadilla kaikista muistakin asioista, niin varmaan tästäkin.:rolleyes:
X2.
Tosin voishan noi luetella kaikki panot.....tilille ja muuallekin.....:D :D :D
Silti yksinkertainen on toimivaa ja kaunista.......:D :D :D
Omista asetuksista näemmä löytyy rastiruutuun tehtäviä joilla voi valita että näkyykö avattaret/allekirjoitukset.
Omat asetukset---> asetukset/valinnat---> muokkaa asetuksia---> visible post elements.
Ja tuonne rastia ruutuun tai pois, miten haluaakin noita avattaria jne näkymään.
Arska-tehtaalta
12.09.2016, 19:24
+1
Mun täytyy varmaan tarttua tähän, kun olen nainen ja mulla on kuva jossa perseeni on oven välissä. On se sentään maasturin oven välissä, joten ei ole kuitenkaan täysin offtopiccia, kuten kaikki muut mun jutut. :D
Mut joo, noin muutoin niin minusta on kyllä sitä kivempi katella profiileja, mitä enemmän on tietoo ja kuvia jaksettu laitella. Miten sekin nyt voi jotakuta ärsyttää, voihan perse. :confused:
öö onko pakko lukea sit jos noin ahistaa?
Kokeile tämmöstä joskus?:D
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=7978&pictureid=196262
ImacInnes
12.09.2016, 19:52
Voishan kaikki tietty kieltääkkin.....onhan noita maita missä ei saa olla erilaista.
Aivan sama.
t. Ismo Ämmä
veijon-esso
12.09.2016, 19:58
Kuulostaa Jytyltä:
aGx6oZRQRcA
:D
En tiedä mitä ne jälki kirjoitukset kertoo ihmisestä jos ne on pitkiä. Joku pikku kommentti niin se jälki kirjoitus vie enemmän tilaa kun se itse asia. Ainakin yksi action centterin kaveri oli innokas runoilemaan jälkikirjoituksia.
Topi1982
12.09.2016, 20:20
Lisää. Vastailkaa nekin, joilla on tosi epäselvät sivut, siis miksi:rolleyes:
Topi1982
12.09.2016, 20:22
Mun täytyy varmaan tarttua tähän, kun olen nainen ja mulla on kuva jossa perseeni on oven välissä. On se sentään maasturin oven välissä, joten ei ole kuitenkaan täysin offtopiccia, kuten kaikki muut mun jutut. :D
Mut joo, noin muutoin niin minusta on kyllä sitä kivempi katella profiileja, mitä enemmän on tietoo ja kuvia jaksettu laitella. Miten sekin nyt voi jotakuta ärsyttää, voihan perse. :confused:
Persettäs en oo nähny, sulla on avatarina tojo
Topi1982
12.09.2016, 20:30
öö onko pakko lukea sit jos noin ahistaa?
Tietoa etsivää ei ahista, jos tieto on helposti saatavilla, eikä corollien joukossa.:)
Topi1982
12.09.2016, 20:33
Voishan kaikki tietty kieltääkkin.....onhan noita maita missä ei saa olla erilaista.
Aivan sama.
t. Ismo Ämmä
Lissee vaan rivilöitä, sullahan niitä aikaisemmin olikin ihan kohtuutt. ilesti.:D
Topi1982
12.09.2016, 20:34
Kuulostaa Jytyltä:
aGx6oZRQRcA
:D
No niin kuulostaa.:):)
Topi1982
12.09.2016, 20:43
No niin, kun ootte nyt itseänne puolustanut, niin voisitte ruveta pohtimaan otsikon mukaista kysymystä. Tai sitten ette ossaa. Ei kannata hyökätä minnuu kohtaan, kun mie kysyn mitä otsikossa on.
No jos sitä et ymmärrä, niin elä osallistu koko keskusteluun, vaan äänestä
Topi1982
12.09.2016, 21:52
Nyt aletaan tarkastelemaan.
Miten ne halutut sivut tänne voi kopioda:confused:
Mites nuo veteraani tai arvostettu jäsen? Kenenkä keksintö tuo on ja mihin sitä hyödynnetään?
Topi1982
13.09.2016, 00:54
Et sitten ossaa lukkee
Topi1982
13.09.2016, 01:30
Miun suosikki on tää Gary Grand, ainakin epäselvyyden saralla.:) Aivosolut ja silleen
Lisää. Vastailkaa nekin, joilla on tosi epäselvät sivut, siis miksi:rolleyes:
Laita listaa tulemaan, vastaan jos olen voittajien joukossa.
ps. Ihmeellisiä ahdistuksia ihmisillä, vai kiristääkö pipo liikaa ?
Ex_inkkari
13.09.2016, 07:53
Minullahan on täysin turhia kuvia albumit täynnä, bassoja, kukkia ja keijukaisia sivutolkulla :) minkään offroadin kanssa mitään tekemistä. Jututkin on ollut viimeiset 12 vuotta rasittavaa sontaa ja mitä ihmettä tuo Korpraali tarkoittaa ?
Eli äänestän itseäni !
Gary Grand
13.09.2016, 08:12
Miun suosikki on tää Gary Grand, ainakin epäselvyyden saralla.:) Aivosolut ja silleen
Kiitos, Jyty!:D
Allekirjoitus on tehny tehtävänsä, kun se saa jonkun lukemaan sen!:cool::rolleyes: ..ja vielä sisäistämään viestinkin..
Huvittavinta on, että tuota ekaa riviä mun allekirjoituksessa on lainattu ainakin kolmella foorumilla. Mitsuclubin, Konekansan ja Jeeppifoorumin sivuilla olen siihen itse törmännyt.
Toista riviä ei yllättäen kertaakaan.:eek::confused: pitänee siivota pois..
Kolmas rivi tuntuu saaneen ihmiset iloiselle mielelle myöskin.:D
Joy to the world...;)
ImacInnes
13.09.2016, 09:58
En minäkään osaa tätä sitten lukea tai sitten olen vaan sen verta tyhmä että en tajua??
Ei ihan aukea mitä täällä oikein haetaan tai tarkoitetaa?
t. Ismo Ämmä
En minäkään osaa tätä sitten lukea tai sitten olen vaan sen verta tyhmä että en tajua??
Ei ihan aukea mitä täällä oikein haetaan tai tarkoitetaa?
t. Ismo Ämmä
Tiedä sitten olenko yhtään kärryillä....mutta eikös jäsen jyty tarkoittanut näitä "allekirjoituksia" mitkä näkyy jokaisen postauksen lopussa ja onhan se luettavuus meleko p*rseestä jos pitkään allekirjoitaneen tekstiä vielä lainataan ja lainataan, niin johan on allekirjoitusta niin maan perkuleesti, että varsinkin kännykällä plaratessa loppuu päivä ja peukalosta sarana ennen kuin pääsee ketjun loppuun :D Siis en nyt puhu ollenkaan vain tästä foorumista, vaan ongelma todella laaja, jos siitä haluaa ongelman tehdä...tosiaan jossain lueteltu tyyliin kaikki mitä elämässään omistanut yms.
H
A
R
V
A
K
S
E
L
T
A
A
N
.... ja näistä kun muutama quote peräjälkeen, niin alkaa olla pitkääääää viestiä :D
Mutta pystyn kyllä henk.koht. elämään asian kanssa ;)
Tiedä sitten olenko yhtään kärryillä....mutta eikös jäsen jyty tarkoittanut näitä "allekirjoituksia" mitkä näkyy jokaisen postauksen lopussa ja onhan se luettavuus meleko p*rseestä jos pitkään allekirjoitaneen tekstiä vielä lainataan ja lainataan, niin johan on allekirjoitusta niin maan perkuleesti, että varsinkin kännykällä plaratessa loppuu päivä ja peukalosta sarana ennen kuin pääsee ketjun loppuun :D Siis en nyt puhu ollenkaan vain tästä foorumista, vaan ongelma todella laaja, jos siitä haluaa ongelman tehdä...tosiaan jossain lueteltu tyyliin kaikki mitä elämässään omistanut yms.
H
A
R
V
A
K
S
E
L
T
A
A
N
.... ja näistä kun muutama quote peräjälkeen, niin alkaa olla pitkääääää viestiä :D
Mutta pystyn kyllä henk.koht. elämään asian kanssa ;)
Mutta kun muutama samantyylinen nappaa quotet tästä niin….
Tuntuu joillakin olevan vielä tapa että lainataan kaikki mahdollinen saatava ja laitetaan joku vammainen kommentti esim näin! Siihen vielä sen 7 riviä allekirjoitusta ja mahollisimman isot rivien välit että saadaan näkyvyyttä itelle. Senköhän takia ne kommentoi joka asiaan että saadaan se arvostettu jäsen merkintä,voidaan sitten tebskalla kehua kun oikeesti ei oo ketään kavereita kun netti elämässä.
Gary Grand
13.09.2016, 14:04
Tuntuu joillakin olevan vielä tapa että lainataan kaikki mahdollinen saatava ja laitetaan joku vammainen kommentti esim näin! Siihen vielä sen 7 riviä allekirjoitusta ja mahollisimman isot rivien välit että saadaan näkyvyyttä itelle. Senköhän takia ne kommentoi joka asiaan että saadaan se arvostettu jäsen merkintä,voidaan sitten tebskalla kehua kun oikeesti ei oo ketään kavereita kun netti elämässä.
Kiitos, Jyty!:D
Allekirjoitus on tehny tehtävänsä, kun se saa jonkun lukemaan sen!:cool::rolleyes: ..ja vielä sisäistämään viestinkin..
Huvittavinta on, että tuota ekaa riviä mun allekirjoituksessa on lainattu ainakin kolmella foorumilla. Mitsuclubin, Konekansan ja Jeeppifoorumin sivuilla olen siihen itse törmännyt.
Toista riviä ei yllättäen kertaakaan.:eek::confused: pitänee siivota pois..
Kolmas rivi tuntuu saaneen ihmiset iloiselle mielelle myöskin.:D
Joy to the world...;)
No mitäs tästä tuli..
Ei nuo allekirjoitukset lainaukseen tartu?
Ei tartu mutta vievät turhaa tilaa ja ylensäkään lainailu vie tilaa. Voit verrata tätä tuohon ylempään. Kännykällä kun lukee niin tympeä tyhjiä runoja plärätä.
Gary Grand
13.09.2016, 14:57
Useimmiten tätä palstaa nykyään Lumialla luen itsekin, enkä myöskään tykkää joidenkin tavasta lainata kaikki helvetin kuvat ja selostukset viestiin jossa EI OLE mitään varsinaista sisältöä.:mad:
Jos lainaa, niin ottaa vain sen mihin on vastaamassa tai mitä kommentoi. Ei todellakaan tarvitse koko toisen kirjoittamaa projektikertomusta siihen ympätä mukaan..:(
Tuota allekirjoitusta en ole pitänyt mitenkään ongelmana puhelimellakaan.
Varsinkaan kun tällä foorumilla ne ei ole pitkiä. Jotain Pirate4x4:n tai dieselplacen kirjottelijoiden tekstisekamelskaa kun joutuu selaamaan niin alkaa ottaa kupoliin välillä ihan oikeasti.
Omaa voin kyllä siivota, niinkuin ylempänä totesinkin.:D Ei ole saavuttanut kuulijakuntaa.. tai on sitäkin kerran lainattu tuolla offarille morsian ketjussa.
Edelleen, jos ne allekirjoitukset risoo niin miksette kytke niitä pois näkyvistä :confused: Ite en ole niitä katellut vuosikausiin.
Porvoon Hilma
13.09.2016, 16:04
Melko lailla sama mitä siellä kuvapuolella tai allekirjoituksessa tai avatarissa lukee.
Olennaisempaa on, että saa selvää tekstistä. Esimerkiksi kun kyse on jostain teknisestä ongelmasta, niin kysymys sisältää riittävän määrän taustatietoa, vaikkapa auton mallin, jotta on edes teorettinen mahdollisuus vastata kysymykseen.
Onneks tää ei oo niin vakavaa. Joskus tuo Jack Nicholsonin kuvassa ollut ajattelukin auttaa :)
Niinno mie kyllä jo vastasinkin, mutta jos nyt vielä sanon uudelleen, että minusta on kivaa jos ihmiset panostaa profiileihinsa. Kuvat ja allekirjoitukset ei tosiaan haittaa, päin vastoin.
Ylipitkät quotet ärsyttää, samoin tagien sössiminen, mutta on paljon helpompi opetella vaan sietämään niitä itse, kuin opettaa koko porukkaa tekemään kaiken just silleen kuin ite haluaisin. ;)
Ja tosiaan omista asetuksista voi raksutella allekirjoituksia, hymiöitä yms ärsykkeitä pois, jopa kokonaisia ihmisiä jos niikseen tulee. :D
Joten ei muuta kuin tsemppiä Jyty! Kyllä se siitä.
Niinno mie kyllä jo vastasinkin, mutta jos nyt vielä sanon uudelleen, että minusta on kivaa jos ihmiset panostaa profiileihinsa. Kuvat ja allekirjoitukset ei tosiaan haittaa, päin vastoin.
Ylipitkät quotet ärsyttää, samoin tagien sössiminen, mutta on paljon helpompi opetella vaan sietämään niitä itse, kuin opettaa koko porukkaa tekemään kaiken just silleen kuin ite haluaisin. ;)
Ja tosiaan omista asetuksista voi raksutella allekirjoituksia, hymiöitä yms ärsykkeitä pois, jopa kokonaisia ihmisiä jos niikseen tulee. :D
Joten ei muuta kuin tsemppiä Jyty! Kyllä se siitä.
Vaikka parempaa ja nuorempaa sukupuolta oletkin niin hyvin sulaudut joukkoon.....:D :D :D. Sus on MUNAA.......:D :D :D
Ja näistä kaiken maailman glitterist ja twittereist, faceist ja muistakin niin olkaa ja tehkää mikä parhaalta tuntuu..... se vie eteenpäin.
Mä voisin vaan kuuluu epäsosiaaliseen mediaan.....:D :D :D, niin kuin oon aina kuulunut. Mut tavoittaa aina puhelimella tai e-maililla jos on asiaa.
http://www.apachefoorumi.net/Smileys/Updated/popper.gif
Gary Grand
14.09.2016, 07:45
http://www.apachefoorumi.net/Smileys/Updated/popper.gif
x2 :p
Oli pakko lainata. Harmi ettei sun allekirjoitus tuu mukaan kaappaukseen!:D
Topi1982
16.09.2016, 11:29
Kiitos mielipiteistä ja varsinkin neuvosta muuttaa asetuksia!
Nyt on helppolukuisia kaikkien viestit, ei näy avattaria eikä allekirjoituksia.:):):):)